Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Współpraca studentek School of Form z Top Secret

float_intro: images-old/tast-of-summer.jpg

W dniach 13-14 maja zespół Visual Merchandisingu (VM) marki Top Secret przeprowadził zajęcia ze stylizacji i kreacji na studiach podyplomowych School of Form w Poznaniu. Połączenie działań online z kreacją przestrzeni sklepowej odgrywa istotna rolę w tworzeniu strategii marki. Dlatego też celem warsztatów było zwrócenie uwagi na całościowy proces budowania doświadczeń klienta. Podczas dwudniowych warsztatów ze stylizacji słuchacze studiów podyplomowych School of Form poznali tajniki produkcji sesji zdjęciowych, stylizowania oraz procesu postprodukcji. Owocem tych doświadczeń są sesje zdjęciowe prezentowane na stronie Top Secret.

Zajęcia warsztatowe ze specjalistami z Top Secret

Pierwsza część warsztatów była poświęcona tworzeniu mood boardów – tablic inspiracji przygotowywanych na etapie koncepcji, a także poszukiwaniu benchmarków w celu wykreowania konkretnej osobowości marki. W oparciu o otrzymane założenia uczestniczące w projekcie słuchaczki studiów podyplomowych School of Form stworzyły serie zdjęć produktów marki Top Secret. W rezultacie powstały 3 tematyczne lookbooki skierowane do 3 grup odbiorców zróżnicowanych pod względem potrzeb i oczekiwań.

Druga część zajęć dotyczyła tematu visual merchandisingu. Uczestnicy omawiali pojęcie omnichanellu, czyli korelacji świata online ze światem offline, i rozmawiali o przyszłości visual merchandisingu.. Zajęcia praktyczne zostały poświęcone przygotowaniu instrukcji VM dla produktów Top Secret, z uwzględnieniem komercyjnych aspektów sprzedaży. Zajęcia odbyły się we flagowym salonie Top Secret w centrum handlowym Posnania.

Lookbook – Taste of summer & Bohemian white 

– Na dużą pochwałę zasługuje otwartość w tworzeniu kreacji przestrzennej większości uczestniczek. Szerokie potraktowanie tematów, takich jak: „total white” i „color splash” spotkało się z nietuzinkowym myśleniem, co w rezultacie zaowocowało bardzo dobrą realizacją sesji zdjęciowych – mówi Michał Waszkiewicz, dyrektor kreatywny ds. stylizacji i visual merchandisingu marki Top Secret.

W zespołach realizujących poniższe projekty uczestniczyły słuchaczki studiów podyplomowych School of Form: Justyna Sołodowczuk, Joanna Longa, Aleksandra Szmurło, Maja Szulczyk, Aleksandra Lauba oraz Aleksandra Siemaszko.

Zdjęcia: materiały Top Secret.

myFlickr

 

Studia prowadzone przez School of Form