Dla kogo?
- Dla osób, które zarządzają markami lub firmami, pracują w działach marketingu, sprzedaży, PR lub pokrewnych i mają minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe.
Kontakt
- tel: +48 22 104 75 08
- e-mail: [email protected]
UX Manager MasterClass
- REKRUTACJA TRWA.
Zajęcia będą prowadzone online lub w formie hybrydowej (online lub offline).
O studiach
„UX MasterClass jest kierunkiem z rodziny UXD, kierowanym do osób które często planują być managerami lub kierownikami działów projektowych”.
Hubert Anyżewski
założyciel i dyrektor studiów
"UX Manager MasterClass to pierwsze studia, które pozwolą wielu praktykom UX uporządkować swoją wiedzę z zarządzania zespołami, ale również otworzyć kolejny etap kariery wielu osobom zajmującym się UX. To również niepowtarzalna okazja spotkania wielu praktyków z innych branż i zapoznanie z wieloma wymiarami skutecznego zarządzania zespołem, jak również zrozumienia, czym powinna się charakteryzować rola współczesnego lidera, managera."
Bartłomiej Kozieł
kierownik merytoryczny kierunku
Adresaci
Kierunek dedykowany jest dla osób, które chcą skutecznie zarządzać zespołami i projektami UX, być mentorami dla projektantów w swoich zespołach, ale również poprzez swoją wiedzę i doświadczenie być zaangażowanymi osobami w społeczność i rynek UX w Polsce. Naszym celem jest praktyczne kształcenie managerów UX.
Cel
Główny celem studiów to praktycznie kształcie managerów UX, którzy będą umieć skutecznie zarządzać zespołami i projektami UX, będą mentorami dla projektantów w swoich zespołach, ale również poprzez swoją wiedzę i doświadczenie będą zaangażowanymi osobami w społeczność i rynek UX w Polsce.
Dlaczego warto?
- UX Manager Masterclass to pierwsze w Polsce studia zajmujące się całościowo tematyką zarządzania w obszarze UX.
- Podczas studiów słuchacze poznają różne wymiary i perspektywy zarządzania zespołem i projektami UX, ale również techniki i narzędzia potrzebne do bycia skutecznym i efektywnym managerem UX.
- Zajęcia prowadzone przez wysokiej klasy ekspertów, praktyków na podstawie najlepszych i najnowszych, światowych technik.
- 6 bloków tematycznych, które tworzą 6 wymiarów skutecznego zarządzania zespołem UX.
- Inspirujące spotkania z gośćmi specjalnymi.
- Branżowe bloki tematyczne (e-commerce, finanse, zdrowie itp.).
- Studia będą realizowane wraz z partnerami biznesowymi, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami rynkowymi.
Warunki zaliczenia
- Zaliczenie wszystkich testów z wiedzy z poszczególnych bloków (minimum 60% dobrych odpowiedzi).
- Wykonanie zadania z briefu, który będzie przedstawiony słuchaczom miesiąc przed obroną.
- Obrona zadania przed komisją ekspertów.
- Frekwencja na zajęciach (minimum 80%).
Egzamin opiera się na pracy nad realnymi briefami przesłanymi przez partnerów biznesowych studiów. Obrona projektów odbywa się przed zespołem managerów z tych firm.
Czas trwania
191 godzin, dwa semestry.
Organizacja nauki
Studia są planowane w formie hybrydowej tj. niektóre zjazdy będą realizowane w formie online, a pozostałe zajęcia odbędą się w budynku, o ile sytuacja pandemiczna na to pozwoli.
Dokument ukończenia studiów
Absolwenci otrzymają, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych Uniwersytetu SWPS.
Program
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie, kadrze i formie studiów.
Studia to 191 godzin zajęć oraz kilkanaście godzin inspirujących spotkań z gośćmi specjalnymi. Kierunek składa się z 6 bloków tematycznych, które tworzą 6 wymiarów skutecznego zarządzania zespołem UX. Podczas studiów słuchacze pracują w grupach na zajęciach, jak i indywidualnie. Większość zajęć odbywa się w trybie seminaryjnym i jest nastawione na zdobywanie wiedzy praktycznej.
Biznes i Finanse
- Modele biznesowe.
- Finanse i Rentowność zespołu.
- Marka 4.0 – sukces w czasach zarządzania doświadczeniami klientów
- Ofertowanie
- Customer Success - KPI satysfakcji klienta
- Prawo dla UX managera, poodstawy.
- Przywództwo UX - perspektywa finanse.
- Test z wiedzy blok Biznes i Finanse
Zarządzanie Zespołem i Przywództwo
- Zespół - Modele i struktury
- Budowanie zespołu - Case Study
- Podstawy HR dla Menedżera w dużych organizacjach
- Zarządzanie zespołem UX
- Rola i miejsce UX Managera w obrębie organizacji i transformacji cyfrowej.
- Przywództwo UX – perspektywa eCommerce
- Test z wiedzy blok Zarządzanie Zespołem i Przywództwo
Zarządzanie Projektami i Kontrola Jakości
- Metodyki zarządzania projektami IT
- Produkt VS. projekt
- Zarządzanie procesami projektowymi.
- Mierzenie doświadczeń klienta jako element transformacji
- Service Design Leadership
- Przywództwo UX – perspektywa Media
- Test z wiedzy blok Zarządzanie Projektami i Kontrola Jakości
Strategia Produktu
- Design Principles - projektowanie informacji
- Budowanie kultury badawczej oraz zarządzanie badaniami w organizacji
- Dane w procesach podejmowania decyzji.
- Backlog Produktu
- Koncepcja produktu. Ideacja
- Design System
- Psychologia nowych technologii
- User Experience - biznes vs. trendy
- Współczesny Lider – perspektywy. Gość Specjalny.
- Test z wiedzy blok Strategia Produktu
Podstawy Technologii
- Współczesne IT w porganizacji - Stack Technologiczny
- Analiza Biznesowa i Consulting w Digitalu
- Współpraca między zespołem UX a programistami
- Wprowadzenie do cyberbezpieczeństwa.
- Przywództwo UX– perspektywa HealthCare
- Test z wiedzy blok Podstawy Technologii
Komunikacja, PR i Marketing
- Komunikacja Interpersonalna
- Przyciągnąć historią, storytelling w dobie cyfrowej
- PR & Marketing
- Zarządzanie interesariuszami produktu
- Techniki prezentacji.
- Test z wiedzy blok Komunikacja, PR i Marketing
Egzamin
- Brief do egzaminu
- Obrona
- Zakończenie studiów
3 wykłady Gości Specjalnych na temat bycia współczesnym liderem.
Nasze kanały social media:
Facebook | LinkedIn | YouTube.
Kadra
Rekrutacja
REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE
Rekrutacja na studia podyplomowe wymaga wypełnienia internetowego formularza zgłoszeniowego. Uprzejmie informujemy, że wypełnienie formularza rekrutacyjnego drogą internetową nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek studiów podyplomowych.
W czasie wypełniania formularza poprosimy o podanie danych osobowych i załączenie:
- skanu/zdjęcia dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- CV ze szczególnym uwzględnieniem minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze UX na stanowiskach innych niż junior (lub ukończone studia podyplomowe User Experience Design/Product Design).
Od słuchaczy wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Vademecum dla kandydata na studia podyplomowe
Baza wiedzy dla kandydata na studia podyplomowe
Dokumenty do pobrania
Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej ilości zgłoszeń.
Opłaty
Pożyczki na kształcenie-nieoprocentowana pomoc zwrotna
Ministerstwo Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój uruchomiło nieoprocentowane pożyczki na cele edukacyjne min. studia podyplomowe. Szczegółowe informacje: www.inwestujwrozwoj.pl
rok akademicki 2023-2024 | |
---|---|
10 rat | 1 580 zł |
2 raty | 7 650 zł |
1 rata | 14 900 zł |
Opłata rekrutacyjna | 300 zł |
Dla absolwentów SWPS i Uniwersytetu SWPS oraz studentów Uniwersytetu SWPS posiadających wyższe wykształcenie oferujemy dodatkową zniżkę w wysokości 300 zł:
- 300 zł zniżki w opłacie rekrutacyjnej (absolwent płaci 0 zł).
Wpłaty czesnego każdy słuchacz będzie dokonywał na indywidualne subkonto, którego numer jest dostępny w Wirtualnej Uczelni [w tytule prosimy wpisać: nazwisko i imię oraz kierunek].