Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Maciej Kawecki

 

Maciej Kawecki

 

Profil zawodowy

Artysta i designer, właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg. Zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek. Łączy myślenie strategiczne o marce (Design Thinking) z grafiką i twórczością artystyczną. Współtwórca unikalnej na polskim rynku oferty sense brandingu łączącej tożsamość wizualną marki z jej wymiarem sensorycznym.
Jego znaki od lat pojawiają się w Logo Lounge, amerykańskiej publikacji prezentującej najlepsze logotypy z całego świata, logotyp jego autorstwa znalazł się wśród 350 najlepszych znaków lat 2000-2015 przedstawionych podczas Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych. Współpracował z Instytutem Adama Mickiewicza w Warszawie w ramach tworzenia i promowania polskiego designu podczas międzynarodowych wystaw takich jak Polish Job w Mediolanie, Meet My Project w Paryżu. Aktywny prelegent konferencji poświęconych marketingowi (Progress Day, Marketing i Technologie) i designowi (Łódź Design, Wroclove Design, Akademia Architekta); wykładowca na Warszawskiej i Poznańskiej SWPS, prowadził wykłady na ASP w Gdańsku oraz warsztaty podczas prestiżowego Dutch Design Week w Eindhoven.
Autor identyfikacji innowacyjnych start-upów, niezależnych inicjatyw artystycznych i społecznych, eventów i organizacji (Festiwal Akademii Gitary, Wielkopolskie Muzeum Niepodległości) oraz marek biznesowych (Orska, Mikomax, Senselier). Prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone sense brandingowi, tożsamości marki i visual thinking.
Pracuje w multidyscyplinarnych zespołach, angażując do wspólnych działań kreatywnych i artystycznych ludzi z różnych środowisk i obszarów twórczych i biznesowych.