Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Rafał Marek

dr

Rafał Marek

 

Profil zawodowy

Specjalizuje się w planowaniu i realizacji strategii digital w oparciu o efektywne kanały i narzędzia online. Od 18 lat zawodowo zaangażowany w świat Digital Marketingu. Przez 12 lat związany z Onet.pl, gdzie kierował i odpowiadał za planowanie, rozwój i wdrażanie wielu innowacyjnych rozwiązań reklamowych i marketingowych z obszaru Performance Marketing, e-Commerce, Lead Generation, Paid Search czy Classifieds, skierowanych do podmiotów biznesowych rynku internetowego. Specjalista różnych platform i systemów reklamowych, marketingowych i analitycznych wykorzystywanych w działaniach online. Posiadacz certyfikatów nadanych przez Google. Od lat skupiony na e-commerce oraz planowaniu, optymalizacji i realizacji kampanii reklamowych w modelach efektywnościowych/performance. Autor poradników i publikacji książkowych nt. praktycznego wykorzystania narzędzi marketingu online w biznesie. Z wykształcenia doktor ekonomii. Tytuł naukowy uzyskał na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w zakresie digitalizacji przedsiębiorstw.