
dr
Rafał Marek
Profil zawodowy
Specjalizuje się w planowaniu i realizacji strategii digital w oparciu o efektywne kanały i narzędzia online. Od 18 lat zawodowo zaangażowany w świat Digital Marketingu. Przez 12 lat związany z Onet.pl, gdzie kierował i odpowiadał za planowanie, rozwój i wdrażanie wielu innowacyjnych rozwiązań reklamowych i marketingowych z obszaru Performance Marketing, e-Commerce, Lead Generation, Paid Search czy Classifieds, skierowanych do podmiotów biznesowych rynku internetowego. Specjalista różnych platform i systemów reklamowych, marketingowych i analitycznych wykorzystywanych w działaniach online. Posiadacz certyfikatów nadanych przez Google. Od lat skupiony na e-commerce oraz planowaniu, optymalizacji i realizacji kampanii reklamowych w modelach efektywnościowych/performance. Autor poradników i publikacji książkowych nt. praktycznego wykorzystania narzędzi marketingu online w biznesie. Z wykształcenia doktor ekonomii. Tytuł naukowy uzyskał na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie w zakresie digitalizacji przedsiębiorstw.