
Artur Maciorowski
Profil zawodowy
Trener, konsultant i publicysta w obszarze e-marketingu oraz e-biznesu, od ponad dwóch dekad aktywnie związany z branżą internetową. Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, w ramach której edukuje, opracowuje i wdraża strategie promocji i sprzedaży online dla firm i instytucji. W jego portfolio znajdują się m.in. Coty Polska, Grupa ING, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Auchan Polska i INFOR.
Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing oraz certyfikowanego kursu IBM Application Framework for e-business w Zurychu. Certyfikowany trener IAB DIMAQ oraz wykładowca Szkoły Głównej Handlowej. Przez 15 lat przeszkolił ponad 15 000 uczestników, dzieląc się wiedzą z zakresu digital marketingu, e-commerce i strategii omnichannel.
Redaktor prowadzący magazynu branżowego Online Marketing Polska. Autor i współautor książek, które stały się punktami odniesienia dla polskiego e-marketingu, w tym: E-marketing w praktyce, Skuteczny e-mail marketing, Marketing w erze technologii cyfrowych oraz współautor publikacji Wskaźniki marketingowe i Biblia e-biznesu 2.