Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Przyjęcie na studia - informacje dla kandydatów na studia podyplomowe

Wirtualna Uczelnia

Po przyjęciu na studia oraz decyzji o uruchomieniu kierunku otrzymują Państwo dostęp do:

Login i hasło służące do logowania do powyższych systemów zostały automatycznie wygenerowane po przyjęciu na studia - każdy słuchacz powinien otrzymać mailem dane swojego konta (na adres e-mail podany w procesie rekrutacji. Login jest niezmienny, hasło można zmienić na stronie https://im.swps.edu.pl.
Jeżeli ktoś nie pamięta hasła do konta, może je zresetować na stronie https://im.swps.edu.pl/reset-password - zresetowane dane zostaną wysłane na prywatny adres e-mail podany w procesie rekrutacji.

W przypadku problemów z dostępem do wyżej wymienionych systemów należy zgłosić się do Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Uniwersytetu SWPS w danym mieście.

Zaświadczenia

W celu uzyskania wszelkiego rodzaju zaświadczeń (np. zaświadczenie do ZUS, zaświadczenie do PUP, zaświadczenie o przyjęciu na studia) należy wysłać maila na adres mailowy konkretnego biura, a w treści maila wpisać:

  • dane osobowe, których adresat zaświadczenia wymaga,
  • informacje, które powinny znaleźć się w zaświadczeniu,
  • informację na temat formy odbioru zaświadczenia: osobiście w siedzibie uczelni np. przy okazji kolejnego zjazdu, pocztą na wskazany adres, drogą mailową.

Zaświadczenie zostanie wystawione w ciągu 7 dni roboczych.