Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
Magdalena Marszałek

mgr

Magdalena Marszałek

Instytut Psychologii

Dla mediów:

Profil naukowy

Psycholożka i filolożka. Naukowo interesuje się psychologią pracy i organizacji.

Prowadzi badania dotyczące job craftingu, identyfikacji pracownika z zespołem oraz przywództwa w organizacjach opartego na identyfikacji społecznej, a także niepewności pracy. Zajmuje się również dopasowaniem pomiędzy pracownikiem a organizacją. Autorka publikacji naukowych m.in. w „BMC Psychology”, „PLOS One”.

Badaczka w międzynarodowym projekcie „Integrowanie psychologii z nauką o rozwoju społeczeństw: Badanie zależności między »potocznymi teoriami rozwoju społeczeństw« a »idealnymi typami dobrostanu«” w ramach konkursu GRIEG Narodowego Centrum Nauki (finansowanie z funduszy norweskich i funduszy EOG).

Posiada doświadczenie w biznesie jako specjalistka ds. marketingu przy tworzeniu kampanii marketingowych, a także jako analityk danych w departamencie rozwoju i transformacji. Miała okazję pracować w dziale utrzymania sieci telekomórkowej, co wiązało się z pracą na wysokości (na masztach) – co tylko utwierdziło ją w pasji, jaką jest zgłębianie mechanizmów funkcjonowania człowieka w pracy.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi następujące zajęcia: psychologia pracy i organizacji, dylematy etyczne zawodu psychologa.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Job crafting
  • Niepewność pracy (job insecurity)
  • Samoregulacja promocyjna i prewencyjna (regulatory focus)
  • Przywództwo tożsamościowe

Informacje prasowe


    -->