Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
Magdalena Marszałek

mgr

Magdalena Marszałek

Instytut Psychologii

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholożka i filolożka. Naukowo interesuje się psychologią pracy i organizacji.

Prowadzi badania dotyczące job craftingu, identyfikacji pracownika z zespołem oraz przywództwa w organizacjach opartego na identyfikacji społecznej, a także niepewności pracy. Zajmuje się również dopasowaniem pomiędzy pracownikiem a organizacją. Autorka publikacji naukowych m.in. w „BMC Psychology”, „PLOS One”.

Badaczka w międzynarodowym projekcie „Integrowanie psychologii z nauką o rozwoju społeczeństw: Badanie zależności między »potocznymi teoriami rozwoju społeczeństw« a »idealnymi typami dobrostanu«” w ramach konkursu GRIEG Narodowego Centrum Nauki (finansowanie z funduszy norweskich i funduszy EOG).

Posiada doświadczenie w biznesie jako specjalistka ds. marketingu przy tworzeniu kampanii marketingowych, a także jako analityk danych w departamencie rozwoju i transformacji. Miała okazję pracować w dziale utrzymania sieci telekomórkowej, co wiązało się z pracą na wysokości (na masztach) – co tylko utwierdziło ją w pasji, jaką jest zgłębianie mechanizmów funkcjonowania człowieka w pracy.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi następujące zajęcia: psychologia pracy i organizacji, dylematy etyczne zawodu psychologa.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Job crafting
  • Niepewność pracy (job insecurity)
  • Samoregulacja promocyjna i prewencyjna (regulatory focus)
  • Przywództwo tożsamościowe

Informacje prasowe


    -->