mgr
Magdalena Marszałek
Instytut Psychologii
Dla mediów
Profil naukowy
Psycholożka i filolożka. Naukowo interesuje się psychologią pracy i organizacji.
Prowadzi badania dotyczące job craftingu, identyfikacji pracownika z zespołem oraz przywództwa w organizacjach opartego na identyfikacji społecznej, a także niepewności pracy. Zajmuje się również dopasowaniem pomiędzy pracownikiem a organizacją. Autorka publikacji naukowych m.in. w „BMC Psychology”, „PLOS One”.
Badaczka w międzynarodowym projekcie „Integrowanie psychologii z nauką o rozwoju społeczeństw: Badanie zależności między »potocznymi teoriami rozwoju społeczeństw« a »idealnymi typami dobrostanu«” w ramach konkursu GRIEG Narodowego Centrum Nauki (finansowanie z funduszy norweskich i funduszy EOG).
Posiada doświadczenie w biznesie jako specjalistka ds. marketingu przy tworzeniu kampanii marketingowych, a także jako analityk danych w departamencie rozwoju i transformacji. Miała okazję pracować w dziale utrzymania sieci telekomórkowej, co wiązało się z pracą na wysokości (na masztach) – co tylko utwierdziło ją w pasji, jaką jest zgłębianie mechanizmów funkcjonowania człowieka w pracy.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi następujące zajęcia: psychologia pracy i organizacji, dylematy etyczne zawodu psychologa.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Job crafting
- Niepewność pracy (job insecurity)
- Samoregulacja promocyjna i prewencyjna (regulatory focus)
- Przywództwo tożsamościowe
Informacje prasowe
Powiązane materiały na stronie uczelni
- Informacja prasowa