Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

8. Edycja kampanii Twarze depresji

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/depresja_poporodowa.jpg

Według danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) co dziesiąta matka zmaga się z depresją poporodową. Z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją rusza ósma edycja kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”, która po raz drugi poświęcona jest depresji poporodowej. Akcja ma zwrócić uwagę Polaków na problemy kobiet zmagających się z tą chorobą i przełamać związane z nią stereotypy.

Patronem kampanii społecznej „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” jest Uniwersytet SWPS.

  22 lutego
 12.00
 Warszawa

Depresja to choroba, którą trzeba leczyć

W Ogólnopolskim Dniu Walki z Depresją rusza 8. edycja kampanii społecznej „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” tym razem po raz drugi poświęcona depresji poporodowej. Wracamy do tego problemu, ponieważ od 1 stycznia w całej Polsce obowiązują nowe standardy, dzięki którym każda ciężarna kobieta będzie miała zapewnione badanie przesiewowe określające ryzyko depresji. Zdrowie psychiczne pacjentek będzie sprawdzane w pierwszym trymestrze ciąży, na miesiąc przed porodem i miesiąc po urodzeniu dziecka, ponieważ w tym okresie depresja poporodowa daje o sobie znać najczęściej.

Ambasadorki kampanii „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” przypominają, że depresja jest chorobą, którą trzeba leczyć. Twarzami 8. edycji kampanii są:

  • Anna Wyszkoni – piosenkarka
  • Ewa Błaszczyk – aktorka
  • Beata Chmielowska-Olech – prezenterka „Teleexpresu” TVP1
  • Małgorzata Wiśniewska – dziennikarka zajmująca się tematami medycznymi
  • Aleksandra Kostka – prezenterka „Pytania na śniadanie” TVP2 i prognozy pogody
  • Anna Hałas-Michalska – dziennikarka „Wydarzeń” Polsat i prezenterka Polsat News
  • Marta Budzyńska-Giersz – dziennikarka Polsat News
  • Anna Morawska-Borowiec – dziennikarka „Panoramy” TVP2, autorka książek „Depresja poporodowa” i „Twarze depresji”, pomysłodawczyni kampanii o tym samym tytule

Konferencja prasowa

W konferencji prasowej 22 lutego 2019 r. o godz. 12.00 na Uniwersytecie SWPS wezmą udział:

  • prof. Łukasz Szumowski – Minister Zdrowia w roli ambasadora honorowego
  • prof. Piotr Gałecki – Krajowy konsultant w Dziedzinie Psychiatrii w roli ambasadora honorowego
  • prof. Agata Szulc – prezes Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego w roli ambasadora honorowego
  • Renata Szredzińska – koordynatorka programu „Dobry Rodzic” prowadzonego dla kobiet cierpiących na depresję poporodową w Fundacji „Dajemy Dzieciom Siłę” (współorganizator kampanii)
  • Beata Chmielowska-Olech – dziennikarka „Teleexpresu” TVP1, ambasadorka kampanii
  • Małgorzata Wiśniewska – dziennikarka „Wiadomości” TVP1, ambasadorka kampanii
  • Aleksandra Kostka – dziennikarka TVP2 m.in. „Pytanie na śniadanie”, ambasadorka kampanii
  • Anna Hałas-Michalska – dziennikarka Polsat News, ambasadorka kampanii
  • Marta Budzyńska-Giersz – dziennikarka Polsat News, ambasadorka kampanii

Na koniec konferencji przewidziany jest czas na zadanie prelegentom pytań.

Kampania „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.” składa się z następujących elementów:

  • konferencja prasowa z udziałem ambasadorów, patronów honorowych i organizatorów 22 lutego 2019 r., Uniwersytet SWPS w Warszawie, ul. Chodakowska 19/31, sala S304
  • spot telewizyjny emitowany przez 2 tygodnie m.in. w TVP
  • spot radiowy emitowany przez 2 tygodnie m.in. w Polskim Radiu
  • dwutygodniowa kampania bilbordowa od 15 lutego 2019 r.
  • strona internetowa www.twarzedepresji.pl, na której znajdują się najważniejsze informacje dotyczące leczenia depresji oraz tego gdzie szukać pomocy
  • fanpage kampanii na Facebooku
  • książka Anny Morawskiej pt. „Depresja poporodowa”, w której osoby znane i zupełnie nieznane opowiadają, jak walczył i uporały się z tą chorobą

Organizatorzy

billboard twarze depresji 8 edycja

Organizatorzy

  • Fundacja „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję.”
  • Fundacja „Dajemy Dzieciom Siłę”
  • Fundacja „Rodzić po Ludzku”

Patroni honorowi

  • Krajowy Konsultant w Dziedzinie Psychiatrii
  • Polskie Towarzystwo Psychiatryczne

Patroni

  • Uniwersytet SWPS
  • Wydawnictwo Świat Książki
  • firma AMS

Termin i miejsce

Konferencja prasowa rozpoczynająca kampanię odbędzie się 22 lutego 2019 r. (piątek), godz. 12.00

Uniwersytet SWPS, ul. Chodakowska 19/31, Warszawa, sala S304