Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Drzwi Otwarte w Warszawie

float_intro: images-old/2015/Nauka-i-badania/Granty/UniSWPS-scianka2.jpg

Psychologia, prawo, zarządzanie, a może filologie obce, dziennikarstwo lub kierunki kulturoznawcze? Uczestnicy Drzwi Otwartych Uniwersytetu SWPS będą mieli okazję poznać nie tylko ofertę uczelni i jej infrastrukturę, lecz także szczegółowe zasady rekrutacji, systemy stypendialne dla kandydatów oraz programy wymiany międzynarodowej. Wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach, zwiedzić stoiska kół naukowych oraz porozmawiać z wykładowcami i studentami reprezentującymi poszczególne kierunki studiów.

25 maja
11.00-14.30
Warszawa

Spotkania z wykładowcami

Drzwi Otwarte rozpoczną się o godz. 11.00 ogólną prezentacją uczelni. Następnie kandydaci będą mogli porozmawiać z wykładowcami reprezentującymi poszczególne specjalności i kierunki studiów licencjackich oraz magisterskich.

Osoby zainteresowane studiami podyplomowymi będą mogły zapoznać się z ofertą i zasadami rekrutacji na specjalnie przygotowanych stoiskach informacyjnych.

Zwiedzanie uczelni

Zachęcamy do wzięcia udziału w Uniwersytet SWPS Tour. Podczas zwiedzania uczelni studenci Uniwersytetu SWPS pokażą sale, laboratoria oraz sprzęt, będące stałymi elementami uczelnianej infrastruktury. Kandydaci będą mogli zobaczyć również miejsca, w których nasi studenci chętnie spędzają czas, m.in. księgarnio-kawiarnię Psyche oraz punkty gastronomiczne, takie jak: Kardamon czy 4 piętro.

Program Drzwi Otwartych

Nowości w ofercie 2019/20

School of Form w Warszawie

Od 2020 roku siedziba School of Form przeniesie się z Poznania do Warszawy. Jeśli interesujesz się projektowaniem zapraszamy na Communication design, Domestic design, Fashion design lub Industrial design. Pierwszy rok zrealizujesz w Poznaniu, drugi i trzeci już w Warszawie.

Zarządzanie w nowej odsłonie

Nowe moduły w programie, spotkania inspiracyjne z prezesami renomowanych firm i organizacji, firmy współpracujące z kierunkiem... zapraszamy na Zarządzanie (I stopnia) oraz Zarządzanie (II stopnia). 

W roku akademickim 2019/20 do oferty edukacyjnej uczelni wraca w nowej odsłonie program magisterski Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

Studia z podwójnym dyplomem

We wspołpracy z Macromedia Univeristy w Niemczech uruchomiliśmy studia II stopnia na kierunku Media & Society. Studenci pierwszy rok uczą się w Warszawie, natomiast drugi rok realizują na uczelni partnerskiej w Berlinie lub Monachium.

Anglistyka plus...

Studia filologiczne na naszej uczelni cieszą się dużym zainteresowaniem. Najpopularniejszym kierunkiem filologicznym jest filologia angielska. W tym roku uruchomiliśmy nową specjalność na studiach I stopnia - filologia angielska z rozszerzonym językiem japońskim.

24 kierunki studiów I stopnia, II stopnia i jednolitych magisterskich
56 kierunków studiów podyplomowych, 4 kierunki studiów doktoranckich i seminaria doktoranckie z zakresu prawa
Przejdź do serwisu rekrutacyjnego » 

Stoiska

Stypendia i wyjazdy zagraniczne

Na stoiskach informacyjnych można będzie zdobyć szczegółowe informacje dotyczące procesu rekrutacji, dowiedzieć się, o jakie stypendia mogą ubiegać się studenci naszej uczelni (naukowe, socjalne, dla osób niepełnosprawnych, artystyczne, sportowe), a także poznać programy wsparcia rozwoju kariery studentów realizowane przez Biuro Karier.

W ramach programu Erasmus+ nasi studenci wyjeżdżają do szkół w całej Europie. Uniwersytet SWPS podpisał ponad 100 umów z zagranicznymi uczelniami, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Belgii, Holandii, a także Grecji i Chorwacji. W ramach dodatkowych umów studenci mogą wyjechać również do Korei oraz Chin. Na wszelkie pytania związane z możliwością wyjazdów zagranicznych odpowie pracownik Biura Współpracy Międzynarodowej.

 

 

Stoiska

Stoiska kół naukowych

  • Koło Naukowe Psycholog w Biznesie
  • Koło Naukowe Psychologii Sportu
  • Koło Naukowe Psychologii Śledczej
  • Koło Naukowe Badań okulograficznych

Stoiska informacyjne

  • Biuro Współpracy Międzynarodowej (program Erasmus+, wymiana międzynarodowa)
  • Biuro Karier (programy wsparcia rozwoju kariery studentów)
  • Biuro Zdrowia i Osób Niepełnosprawnych (stypendia i programy wsparcia osób niepełnosprawnych)
  • Dział Rekrutacji
  • Programy stypendialne dla studentów i kandydatów
  • Studia podyplomowe
  • Chór Uniwersytetu SWPS

Warsztaty


Warsztaty „Design thinking”

Osoby zainteresowane studiami w School of Ideas powinny wziąć udział w warsztatach kwalifikacyjnych, podczas których przybliżymy koncepcję studiów oraz przeprowadzimy ćwiczenia z pracy zespołowej i metody design thinking. Celem uczestników warsztatów będzie przygotowanie projektu produktu/usługi w oparciu o kompetencje zróżnicowanego wewnętrznie zespołu i potrzeby użytkowników/odbiorców. Przeprowadzimy też ćwiczenia z pracy nad wyborem modelu biznesowego dla swoich działań. Będzie to okazja nie tylko do poznania swoich mocnych stron i sprawdzenia umiejętności pracy koncepcyjnej w grupie zadaniowej, lecz także do spotkania przyszłych wykładowców.

Karol Jachymek

Karol Jachymek – kulturoznawca, filmoznawca, doktor nauk humanistycznych, związany z Instytutem Kulturoznawstwa Uniwersytetu SWPS. Członek kadry i współtwórca School of Ideas, nowoczesnego kierunku służącego projektowaniu innowacji społecznych i społeczno-biznesowych. Zajmuje się społeczną i kulturową historią kina (zwłaszcza polskiego) i codzienności, zagadnieniem filmu i innych przekazów (audio)wizualnych jako świadectw historycznych, problematyką ciała, płci i seksualności, wpływem mediów na pamięć indywidualną i zbiorową, społeczno-kulturowymi kontekstami mediów społecznościowych oraz blogo- i vlogosfery, tematyką lifestyle'u, a także wszelkimi przejawami kultury popularnej.


Warsztaty „Studia wybieraj jak menedżer”

Każdy maturzysta stoi właśnie przed decyzją, jakie studia wybrać. Na której uczelni? W jakim kraju? A może nawet – na jakim kontynencie? To strategiczne decyzje, które będą miały ogromny wpływ na dalsze życie. Przed podobnymi wyzwaniami staje menedżer, zarządzający mniejszą lub większą firmą rodzinną, dużą międzynarodową korporacją, fundacją czy instytucją publiczną. Można powiedzieć, że podejmowanie decyzji, to „chleb powszedni” menedżera. Czasami rozstrzyga on rzeczy „małe” – dotyczące spraw codziennych, a czasami „duże” – odnoszące się do kwestii dla organizacji zasadniczych. Podejmując decyzje, menedżer chce, by były one jak najbardziej korzystne, musi więc brać pod rozwagę odmienne aspekty danej sprawy. Podczas spotkania podzielimy się kilkoma praktycznymi wskazówkami, w jaki sposób menedżer zmierzyłby się z podjęciem decyzji o wyborze studiów. Wierzymy, że spotkanie pomoże uczestnikom w dwóch kwestiach: po pierwsze, ułatwi podjęcie decyzji o wyborze studiów, po drugie – pozwoli ocenić, czy kariera menedżera, to coś dla nich.

Adam Kowalik

dr Adam Kowalik – doradca, trener, menedżer, analityk, kierownik kierunku zarządzanie i przywództwo na Uniwersytecie SWPS. Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie konkurencyjnym i rynkowym, symulacjach strategicznych (strategy wargame), zarządzaniu wiedzą. Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż. Realizował także zlecenia dla jednostek administracji publicznej. Założyciel polskiego oddziału stowarzyszenia Strategic and Competitive Intelligence Professionals i jego przewodniczący do 2015 r. Za wolontaryjny wkład w rozwój profesji wywiadu biznesowego w Polsce otrzymał wyróżnienie Catalyst Award. Jest mentorem w programach TopMinds oraz Youth Business Poland. Współpracuje z NCBR, PARP, MIR jako niezależny ekspert. Prowadzi firmę OUTSMART, która dostarcza klientom niezależne analizy i wartościową wiedzę rynkową do kluczowych decyzji. Wcześniej pracował m.in. w EY oraz Plus GSM.


Warsztaty „Czym znajmuje się projektant komunikacji?”

Z każdej niemal strony otaczają nas komunikaty w różnej formie i treści - ulotki, opakowania, strony internetowe, logotypy, reklamy. Kto właściwie zajmuje się ich projektowaniem? Jak wygląda proces tworzenia komunikacji od podszewki i jakie cechy powinna mieć dobrze zaprojektowany komunikat? Zapraszamy na wykład Filipa Zagórskiego, projektanta i partnera w studiu Type2, wykładowcy School of Form. Na przykładach wybranych realizacji Type2 prześledzimy „od kuchni” proces projektowania i wdrożenia konkretnych projektów oraz poznamy wyzwania z nimi związane. Poznamy m.in proces powstawania identyfikacji wizualnej Muzeum Narodowego w Warszawie czy Warszawskiego Transportu Miejskiego.

258 Filip Zagorski

Filip Zagórski – projektant, wykładowca School of Form, partner w Type2. Ukończył z wyróżnieniem Wydział Grafiki ASP w Warszawie i Uniwersytet Sztuk IUNA w Buenos Aires. Od ponad 10 lat pracuje jako projektant i dyrektor kreatywny. Wykładał komunikację wizualną w Meksyku, Indiach i Chinach, a obecnie w School of Form w Poznaniu i Uniwersytecie SWPS w Warszawie.

Type2 to studio projektowe z siedzibą w Warszawie i Nowym Jorku. Specjalizujemy się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej. Stworzyliśmy kompleksowe rozwiązania w tym zakresie m.in. dla Muzeum Narodowego w Warszawie. Wierzymy, że ponadczasowy design tworzy lepszą rzeczywistość.