Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Współpraca uczelni z Grupą Onet-RASP

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/dziennikarstwo_2000_1316.jpg

Uniwersytet SWPS rozpoczął współpracę z nowym partnerem – Grupą Onet-RASP, jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm medialnych w Polsce. Eksperci z Digital Media Campus, szkoły dziennikarskiej tworzonej przez specjalistów z Onet-RASP, poprowadzą cykl zajęć „Nowoczesne narzędzia współczesnego dziennikarza”. Cykl jest adresowany do studentów pierwszego roku dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Praktyczny wymiar dziennikarstwa

Celem współpracy jest stworzenie modułu dydaktycznego, który przede wszystkim w sposób praktyczny przygotuje studentów do pracy w mediach elektronicznych. W semestrze zimowym 2016/2017 dziennikarze z Digital Media Campus poprowadzą 30-godzinny cykl zajęć, podzielony na 10 spotkań. Ich tematyka będzie związana z zagadnieniami najistotniejszymi z punktu widzenia dziennikarstwa internetowego.

Studenci poznają m.in. internetowe formy materiałów dziennikarskich (live blog, microblog, virale) oraz zasady tworzenia contentu i mierzenia jego efektywności. Dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystać media społecznościowe (Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram) w codziennej pracy oraz jak konstruować materiały wideo, atrakcyjne dla użytkowników zarówno pod względem merytorycznym, jak i wizualnym. Program zajęć obejmuje także zagadnienia związane z SEO, czyli tworzeniem materiałów „przyjaznych” dla wyszukiwarek internetowych, reklamą natywną i bezpieczeństwem w sieci.

Ponadto w ramach współpracy studenci będą mogli odbyć praktyki i staże w redakcjach Onet.pl.

W tym roku do grona prowadzących zajęcia dołączają specjaliści z grupy Onet-RASP. Współpraca ta jest elementem realizacji strategii, zgodnie z którą studenci już od pierwszych zajęć mają kontakt z praktyką zawodową. Onet-RASP, jako firma o bardzo silnej pozycji w obszarze dziennikarstwa internetowego, umożliwi studentom zapoznanie się ze specyfiką pracy w świecie nowoczesnego cyfrowego wydawnictwa, m.in. poprzez warsztaty z zakresu podstaw tworzenia materiałów online, pisania blogów, tworzenia content video, pisania „pod Google”, wizualizacji danych, bezpieczeństwa w sieci.

dr hab.  Barbara Giza, prof. Uniwersytetu SWPS

 

Współpraca z czołowymi mediami

Dotychczas uczelnia podpisała umowy o współpracy z największymi i najbardziej opiniotwórczymi dziennikami – „Gazetą Wyborczą” i „Rzeczpospolitą”, a także stacją telewizyjną TVN, gdzie najlepsi studenci dziennikarstwa Uniwersytetu SWPS mogą odbywać praktyki i staże.

Uczelnia współpracuje również z Narodowym Instytutem Audiowizualnym, w którym studenci odbywają zajęcia z Akademii filmu dokumentalnego – zapoznają się z najnowszą technologią filmową i biorą udział w projekcjach w nowoczesnej sali kinowej NInA.

Lider polskiego rynku internetowego

Grupa Onet S.A. od lat jest liderem polskiego rynku internetowego i jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju. Należy do niej wiele popularnych serwisów i usług online, m.in. portal internetowy Onet.pl, serwisy wideo Onet.tv oraz VoD.pl, lokalizator internetowy Zumi.pl, porównywarka cen Skapiec.pl, serwis z opiniami o usługach i produktach Opineo.pl i wiele innych. Serwisy Onet S.A. odwiedza miesięcznie ponad 16,5 mln użytkowników (PBI/Gemius, czerwiec 2016).

Program szkoleniowy Digital Media Campus został stworzony przez Grupę Onet S.A. z myślą o studentach dziennikarstwa i osobach, które już pracują w zawodzie, a chcą zdobyć nowe kompetencje związane z rozwojem mediów elektronicznych. Uczestnicy programu poznają nowoczesne narzędzia wykorzystywane w dziennikarstwie internetowym, tajniki mediów społecznościowych, projektowania stron internetowych, tworzenia materiałów wideo oraz weryfikacji treści publikowanych w sieci.

Digital Media Campus jest realizowany także na Słowacji, Węgrzech oraz w Serbii. – To unikalny program adresowany do wszystkich, którzy chcą się uczyć dziennikarstwa od najlepszych osób na rynku – podkreśla Piotr Łęgowski, Head of Digital Media Campus Poland ONET-RAS Polska.