Podwójny sukces w konkursie Genius Universitatis 2017
Już po raz kolejny Uniwersytet SWPS został nagrodzony w Genius Universitatis, konkursie na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej, organizowanym przez magazyn „Perspektywy” i portal branżowy Marketing przy Kawie. Tegoroczna odsłona konkursu przyniosła nam podwójny sukces – aż dwa najwyższe wyróżnienia. Pierwsze miejsce w kategorii content marketing zajął kanał Strefy Psyche na Youtube. W kategorii event wspierający rekrutację bezkonkurencyjny okazał się projekt Strefa Psyche.
Najlepsi w content marketingu
Nowatorstwo pomysłu, spójna z misją uczelni promocja oferty, przyjazny przekaz i umiejętny dobór narzędzi do jego prezentacji – to między innymi tymi kryteriami kierowało się jury, oceniając zgłoszone projekty. Kanał Strefy Psyche Uniwersytetu SWPS na Youtube okazał się najlepszy w kategorii content marketing. Cieszy zaszczytne wyróżnienie ekspertów z branży marketingowej, podobnie jak i fakt, że nasze treści wideo są tak popularne wśród internautów.
Najlepiej świadczą o tym liczby: niespełna 20 000 subskrybentów i ponad 2 miliony wyświetleń materiałów edukacyjnych. Jesteśmy także jedyną uczelnianą marką w zestawieniu 100 najefektywniejszych polskich marek na Youtube. Stworzenie najpopularniejszego w branży uczelnianej kanału nie byłoby możliwe gdyby nie oferowane treści: ambitne i wartościowe, również z naukowego punktu widzenia. To sprawia, że nasz kanał jest traktowany przez tysiące internautów jako skuteczne i atrakcyjne narzędzie edukacji.
Strefa Psyche – najlepszy event wspierający rekrutację
Jury wysoko oceniło również potencjał marketingowy Strefy Psyche. To projekt cieszący ogromną popularnością wśród pasjonatów psychologii, którzy oczekują merytorycznych treści podanych w atrakcyjnej i zarazem przystępnej formie. Tę fascynującą dziedzinę wiedzy mogą zgłębiać podczas bezpłatnych, cyklicznych wykładów i warsztatów z mistrzami psychologii, naukowcami i ekspertami.
Dzięki Strefie Psyche tysiące osób przekonało się, w jak wielu sferach życia ma zastosowanie wiedza psychologiczna: od życia prywatnego i zawodowego, przez biznes po zaawansowane, nowoczesne technologie. Mówimy więc o rodzinie, dzieciach, seksie, miłości, pracy, pieniądzach, samorozwoju, tolerancji. Nie omijamy tematów trudnych i nierzadko kontrowersyjnych. Spotkania nie ograniczają się tylko do przekazu wiedzy. Ich ważną częścią są dyskusje i konsultacje z ekspertami – wiemy, jak ważna i ożywcza dla umysłu jest wymiana poglądów.
Osoby, które po spotkaniach czują jeszcze niedosyt wiedzy psychologicznej, zawsze mogą zajrzeć na blog popularnonaukowy Strefy Psyche, na którym znajdą artykuły wykładowców i pracowników naszej uczelni, informacje o ciekawych badaniach i spotkaniach. Ale to nie wszystko, bo Strefa Psyche to również nagrania audio, udostępnione w serwisie Soundcloud i w Audiotece.
Genius Universitatis – promocja dobrych praktyk marketingowych
To już szósta edycja konkursu Genius Universitatis organizowanego przez magazyn edukacyjny „Perspektywy” we współpracy z portalem branżowym branżowy „Marketing przy Kawie”. W tegorocznej edycji wzięło udział 37 uczelni, które łącznie zgłosiły 108 prac w 7 kategoriach: reklama prasowa, event, kampania w mediach społecznościowych, content marketing, rekrutacyjny serwis internetowy, video online, gadżet. – Nasz konkurs pomaga uczelniom spojrzeć na ich marketingowe działania z pozycji eksperckiej, wskazuje przykłady dobrze prowadzonych kampanii, podpowiada też, w jakim kierunku prowadzić promocję oferty uczelnianej – mówi Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy organizującej konkurs.
Zwycięzcy odebrali nagrody podczas XXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego 2017 w Warszawie. Przeczytaj więcej o konkursie »