Złoty Spinacz 2017 dla Kanału YouTube Uniwersytetu SWPS
Ponad 34 tysiące subskrybentów, prawie 4 miliony wyświetleń materiałów edukacyjnych i naukowych uczelni, wysokie oceny widzów znajdujące potwierdzenie w pozytywnych komentarzach i liczbie udostępnień – te dane mówią wszystko. Złoty Spinacz za kanał Uniwersytetu SWPS na YouTube w kategorii Content Marketing – Branded Content całkowicie zasłużenie trafił do naszych rąk. Rozdanie statuetek odbyło się podczas uroczystej gali 1 grudnia w Hotelu Sofitel w Warszawie.
Najlepszy uniwersytecki kanał na YouTube w Polsce
Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS na YouTube oferuje merytoryczny content z zakresu psychologii, motywacji i rozwoju osobistego. Jest najpopularniejszym i najlepiej ocenianym przez widzów kanałem uniwersyteckim w Polsce. Z powodzeniem popularyzujemy naukę nie tylko na uczelni, lecz także w sieci – liczba wyświetleń materiałów edukacyjnych i naukowych sięga prawie 4 milionów.
Już w sześć miesięcy po uruchomieniu strategii rozwoju kanału Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS efekty zostały dostrzeżone przez ekspertów: według najnowszego raportu MUSE 2017 nasz kanał jest najlepszym kanałem uczelnianym w Polsce. Na jego sukces składa się świetne przygotowanie merytoryczne, wysoki poziom przekazywanych treści, systematyczność publikacji i ciągła analiza rynku wideo w sieci. Wszystkim tym działaniom towarzyszy cel dzielenia się wiedzą z szeroką publicznością, która nie tylko ma dostęp do sieci, lecz także nieprzypadkowo trafia właśnie na nas.
Uniwersytet SWPS od lat dzieli się wiedzą swoich naukowców i popularyzuje naukę poza murami uczelni podczas bezpłatnych wykładów i warsztatów. Chcemy umożliwić docieranie do rzetelnej wiedzy naukowej każdemu, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania. Cieszy nas stale rosnące zainteresowanie naszymi działaniami contentowymi. Są one dla nas bardzo motywujące przy planowaniu i rozwoju naszych projektów. Zachęcam do obserwowania nas w sieci, bo niebawem poinformujemy o kolejnych kanałach i działaniach, które właśnie przygotowujemy.
Kinga Nowacka, dyrektor Działu Marketingu
Uniwersytet SWPS popularyzatorem wiedzy
Uniwersytet SWPS od lat dzieli się wiedzą swoich naukowców i popularyzuje naukę poza murami uczelni podczas bezpłatnych warsztatów dla młodzieży, spotkań z rodzicami, wykładów dla nauczycieli. Poruszamy tematy, które ich dotyczą, problemy, z którymi borykają się na co dzień. Rozwijamy kanały, poprzez które każda osoba, mająca dostęp do Internetu, może zdobywać i rozwijać wiedzę, co ważne, naukową, przekazywaną przez ekspertów.
Kanał Uniwersytetu SWPS na YouTube jest jednym z ponad 40 kanałów komunikacji, które nasz uniwersytet prowadzi na 13 różnych platformach społecznościowych, by w jak największym stopniu rozumieć i wychodzić naprzeciw potrzebom naszej społeczności. Jest on naturalną konsekwencją realizowanej od kilku lat strategii obecności naszej uczelni w sieci. Zamierzamy w dalszym ciągu rozwijać nasze działania, również poprzez dostarczanie kolejnych wartościowych materiałów, od tekstowych przez audio po wideo, wykorzystując do tego wszelkie możliwości, jakie dziś oferuje internet.
O konkursie „Złote Spinacze”
Konkurs „Złote Spinacze” został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 r. Jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem „Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy. Tegoroczna edycja konkursu to już XV edycja z rzędu. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych. Uniwersytet SWPS ponownie znalazł się w gronie najlepszych.