Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Uniwersytet SWPS „Top Marką” wśród prywatnych uczelni w Polsce

float_intro: images-old/2015/Nagrody/Front_SWPS_2_top_marka.jpg

W największym na polskim rynku rankingu medialności brandów „Top Marka” sporządzonym przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” Uniwersytet SWPS zajął wysokie 6. miejsce w kategorii uczelni wyższych w Polsce, wyprzedzając czołowe państwowe uniwersytety i politechniki. Co więcej, jesteśmy jedyną uczelnią niepubliczną w tym zestawieniu. Niezmiernie się cieszymy, że badania naszych naukowców oraz działania w mediach tradycyjnych, elektronicznych i social mediach, realizujące naszą misję popularyzacji wiedzy i nauki, budzą nieustające zainteresowanie.

Najsilniejsza marka w mediach wśród uczelni niepublicznych

Wizerunek marki w mediach to jeden z kluczowych elementów pozwalających ocenić jej potencjał, wartość i siłę. – Siła oddziaływania marki Uniwersytetu SWPS w mediach to przede wszystkim efekt zaangażowania naszych naukowców i ich gotowości do tego, by każdego dnia dzielić się rzetelną wiedzą poza murami naszej uczelni w relacji z redakcjami oraz w ramach autorskich projektów we własnych kanałach uczelni – zaznacza Marta Komor, dyrektor Działu Komunikacji i Obsługi naszego Uniwersytetu, i dodaje: – Dzięki ścisłej współpracy z Centrum Prasowym uczelni nasi eksperci i ekspertki  codziennie komentują rzeczywistość społeczno-polityczną i objaśniają wyniki najnowszych badań w czołowych mediach opiniotwórczych i branżowych.

Inspirujemy wiedzą ekspercką

Dzielimy się wiedzą zarówno w murach naszej uczelni, jak i za pośrednictwem internetu i nowych technologii. Tworzymy własne portale, które kolejno dołączają do liderów opinii w poszczególnych kategoriach tematycznych. Realizujemy spotkania online, przygotowujemy materiały wideo w serwisie YouTube i audio – w serwisach podcastowych, prowadzimy blogi popularno-naukowe dla wszystkich zainteresowanych wiedzą o człowieku i społeczeństwie, psychologią, prawemzarządzaniem, a także najnowszymi trendami w kulturzedesignie. Jesteśmy pierwszą uczelnią na świecie, która rozpoczęła popularyzację nauki w formie podcastów w międzynarodowym serwisie Spotify. Obecnie znajdujemy się w ścisłej czołówce najpopularniejszych twórców w kraju publikujących na tej platformie. O jakości i wartości materiałów umieszczanych na naszych portalach oraz w mediach lokalnych i ogólnopolskich świadczy nie tylko stale rosnące grono naszych odbiorców, lecz także nagrody branżowe. „Top Marka” 2020 jest jedną z nich

– Potrzeba popularyzacji nauki jest wpisana w DNA naszych pracowników i studentów, dzięki czemu możemy stale rozwijać nasze projekty wielokanałowych platform komunikacyjnych, docierać do wszystkich osób zainteresowanych rozwojem w dziedzinach, w których się specjalizujemy, oraz inspirować ekspercką wiedzą media i ich odbiorców w Polsce i na świecie – stwierdza Marta Komor.

Dzięki ścisłej współpracy z Centrum Prasowym uczelni nasi eksperci i ekspertki codziennie komentują rzeczywistość społeczno-polityczną i objaśniają wyniki najnowszych badań w czołowych mediach opiniotwórczych i branżowych. We współpracy z działem Marketingu i Sprzedaży prowadzą wykłady otwarte w ramach konsekwentnie rozwijanych na przestrzeni lat kanałów uczelnianych na platformie YouTube, podcastów w serwisach streamingowych i artykułów eksperckich na blogach popularno-naukowych.

Marta Komor, dyrektor Działu Komunikacji i Obsługi Uniwersytetu SWPS

 

„Top Marka” – brandy z najlepszym wizerunkiem w Polsce

Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. – łącznie ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych. W każdej z 50 branż wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano w mediach najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki (liczba publikacji, impact oraz wskaźnik sentymentu), decydujące o sile marki. Przekaz na ich temat został poddany również ocenie jakościowej – pozytywny wydźwięk informacji zwiększał siłę medialną marki. Wartością decydującą o miejscu brandu w rankingu jest niezmiennie siła marki. Dzięki „Top Marce” czytelnicy, którymi są m.in. przedstawiciele opiniotwórczych środowisk i ludzie odpowiedzialni za wizerunek, uzyskują szeroką i inspirującą wiedzę o rynku i efektywności działań z zakresu public relations.

Prestiżowy ranking „Top Marka” już od 13 lat tworzy magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. „Uczelnie wyższe” to kategoria, która pojawiła się w zestawieniu po raz pierwszy. W tej branży zwycięzcą został Uniwersytet Warszawski.