Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
Natalia Ploch-Bernier

mgr

Natalia Ploch-Bernier

Wydział Psychologii w Warszawie

Profil naukowy

Psycholożka z przygotowaniem pedagogicznym, certyfikowana analityczka zachowania (BCBA), terapeutka behawioralna PLTB.

Uzyskała tytuł magistra psychologii na California State University Stanislaus w USA i Uniwersytecie SWPS (filia w Warszawie) oraz tytuł magistra inżyniera stosowanej analizy zachowania na Uniwersytecie Bangor w Walii. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku przygotowanie pedagogiczne.

Na co dzień pracuje z dziećmi o atypowym rozwoju jako superwizorka kliniczna i terapeutka. Pełni funkcję dyrektora merytorycznego terapeutycznego punktu przedszkolnego. Jest doświadczoną trenerką, prowadzącą warsztaty i szkolenia dla rodziców i specjalistów.

Szczególnie interesuje ją rozwój małego dziecka, zarówno ten przebiegający zgodnie z normami, jak i atypowy. Głęboko wierzy, że dzieci najlepiej uczą się przez zabawę, a terapia powinna odbywać się w bezpiecznej i przyjaznej atmosferze. W pracy terapeutycznej opiera się na metodach, których skuteczność została udowodniona naukowo.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi wykłady z zakresu podstawowych pojęć stosowanej analizy zachowania, stosowanej analizy zachowania w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju oraz eseju psychologicznego w języku angielskim.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Stosowana analiza zachowania
  • Psychologia rozwoju dziecka

Informacje prasowe