Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Grafika reklamowa i multimedia – weź udział w spotkaniu online

Ziemowit Kościelny, koordynator kierunku grafika reklamowa i multimedia
float_intro: images/ZDJECIA/webinar-rekrutacyjny/kwiecien-2024/Grafika_Krakow_DO_2000x1316.jpg
17 kwietnia 2024
17.00
online

Grafika reklamowa i multimedia

Myślisz o karierze w świecie grafiki użytkowej, projektowania doświadczeń użytkownika lub nowych mediów? Nasze studia na kierunku grafika reklamowa i multimedia solidnie przygotują cię do pracy w branży reklamowej. Weź udział w webinarze i dowiedz się, z czym wiąże się praca grafika/projektanta. Posłuchaj o tym, co sprawia, że nasze studia są wyjątkowe. Dowiedz się, jakie specjalności masz do wyboru i jakie perspektywy zawodowe otworzą się przed tobą wraz ze zdobyciem dyplomu.

O kierunku

Nasze studia przygotują cię do zawodu projektanta w zakresie szeroko pojmowanej grafiki użytkowej. Zdobędziesz na nich zróżnicowane kompetencje z takich obszarów, jak: identyfikacja wizualna, branding, liternictwo, druk, ilustracja, fotografia, grafika informacyjna, skład tekstu, projektowanie przekazu informacji, projektowanie doświadczeń użytkownika, projektowanie interfejsów, tworzenie animacji, montaż filmowy, produkcja filmowa. Do twojej dyspozycji będą nowoczesne pracownie ze sprzętem i oprogramowaniem używanym przez profesjonalistów. Już na studiach zdobędziesz cenne doświadczenie w trakcie praktyk w renomowanych firmach czy podczas międzynarodowych warsztatów projektowych.

O czym będziemy rozmawiać?

Odpowiemy na pytania związane z kierunkiem grafika reklamowa i multimedia, którą nasz Uniwersytet oferuje w Krakowie, a także z procedurą rekrutacyjną i programami stypendialnymi.

Proces nauczania

  • Program studiów: Czym się różni program grafiki reklamowej i multimediów na Uniwersytecie SWPS od studiów oferowanych na innych uczelniach? Jakie są unikalne formy pracy dydaktycznej/projektowej organizowane w ramach tych studiów? Jakie specjalności są do wyboru?
  • Umiejętności praktyczne: Jakie konkretne umiejętności można zdobyć w trakcie studiów?
  • Praca projektowa: Jakie projekty realizują studenci oraz dla jakich firm i instytucji?
  • Studia a praca zawodowa: Czy program zajęć umożliwia połączenie studiów z pracą zawodową?
  • Kadra: Kim są wykładowcy kierunku, ilu jest praktyków (projektantów, fotografów itp.), jakie branże reprezentują?
  • Portfolio: Czy to prawda, że absolwenci kończą studia z portfolio zrealizowanych projektów, które mogą przedstawić potencjalnemu pracodawcy?
  • Perspektywy zawodowe: W jakich branżach i na jakich stanowiskach nasi absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie? Jakie są przykładowe sukcesy zawodowe naszych absolwentów?

Rekrutacja

  • Jaka jest procedura rekrutacyjna na grafikę? Czy można się rekrutować online?
  • Jaki jest próg punktowy?
  • Jaki jest deadline na złożenie aplikacji?
  • Jaki jest limit miejsc na studia?
  • Z jakich programów stypendialnych dla kandydatów możesz skorzystać? Co trzeba zrobić, aby je uzyskać?

Studia wyższe
na kierunku grafika reklamowa i multimedia

Kierunek

Grafika reklamowa i multimedia

stacjonarne, niestacjonarne
Kraków I stopnia poznaj szczegóły

Na pytania odpowiedzą

 
Kościelny, Ziemowit koordynator kierunku grafika reklamowa i multimedia
Etatowy
Tak
Specjalizacja
projektant graficzny, tworzy projekty z zakresu identyfikacji wizualnej, reklamy i opakowań, jak również projekty książek, albumów i katalogów malarstwa
Biogram
Nie
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Ziemowit Kościelny
Miasto
krakow
Dyscyplina
sztuki-plastyczne-i-konserwacja-dziel-sztuki
Wydział
Wydział Interdyscyplinarny w Krakowie
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Interdyscyplinarny w Krakowie","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na uczelni
pełnomocnik dziekana ds. współpracy międzynarodowej
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
Funkcja w Katedrze
[]
mgr Ziemowit Kościelnyprojektant graficzny, tworzy projekty z zakresu identyfikacji wizualnej, reklamy i opakowań, jak również projekty książek, albumów i katalogów malarstwa
 
Magdalena Marzec
studentka grafiki reklamowej i multimediów
Wiktoria Zażnicka
 
Wiktoria Zażnicka
specjalistka ds. rekrutacji

Formularz zgłoszeniowy

Sprawdź nasze pozostałe spotkania online

Drzwi Otwarte
na Uniwersytecie SWPS w Warszawie