Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
bio czarne

 

Tomasz Szymański

Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych w Warszawie

Dla mediów

Profil naukowy

Managing Partner w agencji Together projektującej rozwój firm oparty na innowacjach. Pracował przy budowaniu innowacji oraz modelu komunikacji m.in. dla PayU CEE, PLNY LALA, panGenerator, Grupy FUTU, a także prowadził działania marketingowe dla Procter&Gamble, ING Bank Śląski, Ford, British American Tobacco oraz działania budujące kulturę innowacji w Banku Pekao SA oraz instytucjach zdrowia publicznego i kultury. Prowadzi zajęcia w Instytucie Badań Przestrzeni Publicznej w Akademii Sztuk Pieknych w Warszawie oraz na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Socjologia cyfrowa.

Dla mediów

 

Obszary tematyczne

Informacje prasowe