Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Grzegorz Zawiłowski

 

Grzegorz Zawiłowski

 

Profil zawodowy

Magister psychologii, certyfikowany coach, trener i konsultant biznesowy. Prowadzi zajęcia w ramach studiów podyplomowych UW i Uniwersytetu SWPS oraz Studium Coachingu MLC. Przedsiębiorca, praktyk sprzedaży i ekspert ds. obsługi klienta.
Obecnie związany z firmą CC Innovation, w której pełni także funkcję menedżera ds. projektów. Szkoleniem zajmuje się od 2007 roku, specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu sprzedaży, komunikowania się, zarządzania celami, czasem i emocjami. Prowadząc szkolenia dba o klarowność przekazywanych informacji oraz o odpowiednie proporcje wiedzy teoretycznej i zajęć praktycznych, tak aby uczestnicy mogli jak najlepiej zrozumieć i doświadczyć prezentowanych zagadnień. Kieruje się zasadą: "jeśli uważasz, że coś jest niemożliwe, nie przeszkadzaj osobie, która właśnie to robi".