Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Aleksandra Wilkin-Day

 

Aleksandra Wilkin-Day

 

Dla mediów

Profil zawodowy

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją psychologia kliniczna dziecka i psychoterapia. Ukończyła m.in. 4-letnie szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci, młodzieży i dorosłych organizowane we współpracy z Oxford Cognitive Therapy Centre, 2-letnie studium terapii motywującej/dialogu motywującego oraz dwustopniowe szkolenie z zakresu metody EMDR (Eye Movement Desensitization and Reprocessing).
Jest certyfikowanym terapeutą motywującym i członkiem międzynarodowej sieci trenerów dialogu motywującego MINT (Motivational Interviewing Network of Trainers). Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. podczas staży w Akademickim Ośrodku Psychoterapii oraz Ośrodku Psychoterapii Dzieci i Młodzieży przy Wydziale Psychologii UW, w Ośrodku Socjoterapeutycznym „Wspólny Dom" w Wildze oraz w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży (I Oddział Psychiatrii Dzieci i Młodzieży szpitala w Józefowie), a także pracując jako psycholog w szkole i przedszkolu. Prowadzi terapię indywidualną dzieci, młodzieży i dorosłych oraz konsultacje i warsztaty dla rodziców. Od wielu lat angażuje się w działalność społeczną w ramach Stowarzyszenia „Wspólne Podwórko", najpierw jako wieloletnia członkini zarządu, a obecnie jako terapeutka i koordynatorka projektu.