Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Bartosz Płazak

 

Bartosz Płazak

 

Profil zawodowy

Trener umiejętności psychospołecznych posiadający rekomendacje trenerskie I i II stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. W latach 2008-2016 koordynował merytorycznie projekty szkół trenerskich o różnych profilach (biznes, rozwój, EFS, uczelnie). Jest autorem projektów studiów podyplomowych), rozbudowanych projektów rozwojowych dla biznesu, outdoorowych imprez edukacyjnych i otwartych warsztatów pod żaglami. Specjalizuje się w szkoleniach kształtujących kompetencje społeczne, trenerskie, liderskie, handlowe oraz z obszaru efektywności osobistej. Prowadzi warsztaty edukacyjne, treningi interpersonalne, rozwojowe, spontaniczności i twórczości, superwizje pracy trenerskiej z grupami.
Podejmuje działania dla biznesu, NGO, uczelni w projektach unijnych i komercyjnych, pracuje dla firm szkoleniowych na terenie kraju. Uczestnicy jego szkoleń to pracownicy i kadra zarządzająca firm produkcyjnych, handlowych, banków, a przede wszystkim trenerzy.
Jest twórcą Katowickiego Teatru Improwizacji Improwokacja, gdzie propaguje improwizację, jako sposób na rozwój osobisty i metodę szkoleniową. Posiada doświadczenie trenerskie – ponad 1100 dni pracy w latach 2008-2016.
Pracował jako trener dla firm jak: PZU S.A., PPG S.A., Poczta Polska, ZUS Chorzów, ZUS Kraków, BRE Bank, KBS Bank, PBS Bank, (inne banki Spółdzielcze) Strabag, TOI TOI, WSB DG, Roca, SRS services, Sils Centre, Kraft Foods, Auchan, PPG DECO, Imago PR, GDF Suez, Hotel Zamek Ryn, Sitech, KGHM, Santander Bank, Paged.
Zrealizował ponad 300 godzin coachingu i mentoringu, około 500 godzin zrealizowanych superwizji pracy trenerów (Superwizje grupowe i uczestniczące dla jednej osoby), około 200 godzin Training on the Job w obszarze obsługi klienta. Posiada certyfikaty ukończenia wielu szkoleń z zakresu trenerstwa i coachingu. Posiada doświadczenie zawodowe 17-stu lat pracy w dużych firmach z branży finansowej w zespołach sprzedażowych oraz na stanowiskach specjalistycznych (marketing, trener wewnętrzny).
Przez 4 lata kierował zespołem sprzedażowym, nadzorował budowę sieci sprzedaży, wprowadzał zmiany systemowe w dużej firmie branży finansowej.