Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Martyna Tarnawska

 

Martyna Tarnawska

 

Profil zawodowy

Entuzjastka świata digital i nowych technologii, trener, facylitator i project manager. Od 2015 roku projektuje procesy rozwojowe, produkty i usługi; facylituje warsztaty innowacji w metodyce Service Design i korzysta z narzędzi Design Thinking w codziennej pracy.
Przeprowadziła +1500 godzin szkoleniowych i warsztatowych z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, content marketingu i marketingu internetowego.
Jako Digital Innovation Lead zajmuje się prowadzeniem warsztatów z zakresu service design, design thinking, trendów w digitalu, projektowaniem innowacji. Projektuje procesy rozwojowe, prowadzi ścieżki mentoringowe i tworzy strategie rozwoju. Na podstawie doświadczenia zdobytego w projektach konsultingowych i strategicznych jest w stanie zapewnić klientom kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia nowych rozwiązań komunikacyjnych, produktowych i procesowych. Ma szerokie doświadczenie w konsultingu dla klientów z branży finansowej, edukacyjnej, FMCG czy IT. Realizowała projekty dla takich marek jak: PKO Bank Polski, Google, Capgemini, DHL, EY, HPE, Orange, TESCO, Wydawnictwo Znak, Uniwersytet Warszawski, Gerda, Lafarce, T-Mobile, Storck, Obsessive czy Kupiec.
Absolwentka programu Digital Management (Hyper Island, London). Posiada międzynarodową akredytację Service Design Network - Accredited Service Design Professional od 2020 roku. Została wyróżniona tytułem Mistrzyń LinkedIn przez Forbes Women Polska. Jest inicjatorką i współautorką pierwszego w Polsce raportu na temat Stanu Facylitacji w Polsce 2023, a także e-booka dotyczącego e-Facylitacji.
Wykładowca studiów magisterskich i podyplomowych na uczelni SWPS w Warszawie, Uniwersytetu Jagiellońskiego, AGH i WSE w Krakowie, Collegium Da Vinci w Poznaniu (tematyka: digital marketing, digital trends, design thinking, social media, employer branding, user generated content). Współautorka książki „Service Design po polsku” (nowe wydanie), założycielka społeczności TRANSFORMersi dla liderów zmiany i inicjatorka konferencji #PracaHybrydowa.