Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Jacek Kotarbiński

dr

Jacek Kotarbiński

 

Profil zawodowy

Ekonomista, wiodący autorytet w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Od 1990 roku wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności rynkowej. Autor bestsellerów: „Sztuka Rynkologii”, "Sztuka Marketingu", "Druga Sztuka Marketingu", "Trzecia Sztuka Marketingu". Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista "Forbes Polska”. Członek jury: Superbrands Polska, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail (2007-2017). Jest międzynarodowym ekspert shopper marketingu. Jego e-book „Sztuka marketingu” został bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca na studiach MBA, Chartered Institute of Marketing (CIM) i studiach podyplomowych: Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Bankowa (Chorzów, Toruń, Bydgoszcz), Uniwersytet Gdański, Wyższa Szkoła Europejska. Pracował dla takich marek jak: Lotos, Energa, Polpharma, Coca-Cola, Orange, Balex Metal, EWE, Enea, Masterlease, Nikon, Deloitte, Agros Nova, Dr. Oetker, Onet.pl, Volkswagen Polska, Sanofi Pasteur, Eurocash, Kompania Piwowarska, Kamis, Darboven, sieci banków spółdzielczych i wielu innych. Autor profesjonalnych publikacji w „Marketingu w Praktyce”, „Marketer Plus”, artykułów naukowych. Komentator branżowych wydarzeń dla Wirtualnych Mediów. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor "Bloga o sztuce marketingu" kotarbinski.com.