Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Marcin Trzciński

 

Marcin Trzciński

 

Profil zawodowy

Socjolog. Badacz rynku od 1999 – obecnie konsultant badawczy w agencji badawczej IQS. Wcześniej pracował jako badacz i kierownik zespołu badawczego w agencjach Ipsos, Kantar Millward Brown oraz ARC Rynek i Opinia.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych: eksploracji potrzeb, odkrywania insightów, rozpoznaniu postaw wobec kategorii, procesach kreowania pomysłów, warsztatach strategicznych, testowaniu konceptów produktowych i reklam. Doświadczony moderator i facilitator warsztatowy.
Kierował wieloma kompleksowymi projektami dla wiodących marek z różnych sektorów: spożywczego (Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Diageo, Hortex, Unilever), farmaceutycznego (USP Zdrowie, Polpharma), mediów (TVP, Radio Plus) i usług (Orange, mBank, Medicover). Współautor raportów syndykatowych IQS: Adults Power i Family Power. Kierował także wieloma projektami międzynarodowymi.