Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Marcin Trzciński

 

Marcin Trzciński

 

Profil zawodowy

Socjolog. Obecnie badacz UX w LUX MED. Wcześniej pracował jako badacz i kierownik zespołu badawczego w agencjach IQS, Ipsos, Kantar Millward Brown oraz ARC Rynek i Opinia.
Specjalizuje się w badaniach jakościowych: eksploracji potrzeb, odkrywania insightów, rozpoznaniu postaw wobec kategorii, procesach kreowania pomysłów, warsztatach strategicznych, testowaniu konceptów produktowych i reklam. Doświadczony moderator i facilitator warsztatowy.
Kierował wieloma kompleksowymi projektami dla wiodących marek z różnych sektorów: spożywczego (Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Diageo, Hortex, Unilever), farmaceutycznego (USP Zdrowie, Polpharma), mediów i usług (Orange, mBank). Współautor raportów syndykatowych IQS: Adults Power i Family Power. Kierował także wieloma projektami międzynarodowymi (Ipsos, Kantar).
Autor wystąpienia “Piwnice warszawskie” na XIV Kongresie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii w 2013.