Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Hubert Sarrazin

 

Hubert Sarrazin

 

Profil zawodowy

Absolwent socjologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Specjalizuje się w badaniach jakościowych, którymi zajmuje się nieprzerwanie od 1996 roku. Najpierw jako dyrektor działu analiz i strategii w Agencji Reklamowej Gamma Promotion, a następnie (do chwili obecnej) prowadząc własną działalność w zakresie badań jakościowych.
W swojej pracy łączy różne metody badań jakościowych, m.in. takie jak: Indywidualne Wywiady Pogłębione (IDI, wywiady osobiste), Zogniskowane Wywiady Grupowe (FGI, wywiady grupowe), metodę etnograficzną, obserwacje, metodę warsztatową, analizę materiału fotograficznego i filmowego.
Samodzielnie organizuje i prowadzi badania oraz interpretuje wyniki uzyskane za pomocą różnych metod badań jakościowych.
W polu jego szczególnych zainteresowań są: badania wpływu emocji na decyzje zakupowe, badania interakcji przestrzeni i człowieka, badania satysfakcji klientów, badania wizerunkowe, badania prototypów produktów i opakowań, testowanie projektów reklam.
Zrealizował badania jakościowe dla firm oraz instytucji z różnych branż, np. PARP, Uniwersytet SWPS, Urząd Miasta Poznania, Sanitec Koło, Meble Vox, Profile VOX, KRONOPOL, BOLSIUS, ALVO Medical, Browar Fortuna, Międzychód, PBH Quiosque.