Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Hubert Sarrazin

 

Hubert Sarrazin

 

Profil zawodowy

Absolwent socjologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Specjalizuje się w badaniach jakościowych, którymi zajmuje się nieprzerwanie od 1996 roku. Najpierw jako dyrektor działu analiz i strategii w Agencji Reklamowej Gamma Promotion, a następnie (do chwili obecnej) prowadząc własną działalność w zakresie badań jakościowych.
W swojej pracy łączy różne metody badań jakościowych, m.in. takie jak: Indywidualne Wywiady Pogłębione (IDI, wywiady osobiste), Zogniskowane Wywiady Grupowe (FGI, wywiady grupowe), metodę etnograficzną, obserwacje, metodę warsztatową, analizę materiału fotograficznego i filmowego.
Samodzielnie organizuje i prowadzi badania oraz interpretuje wyniki uzyskane za pomocą różnych metod badań jakościowych.
W polu jego szczególnych zainteresowań są: badania wpływu emocji na decyzje zakupowe, badania interakcji przestrzeni i człowieka, badania satysfakcji klientów, badania wizerunkowe, badania prototypów produktów i opakowań, testowanie projektów reklam.
Zrealizował badania jakościowe dla firm oraz instytucji z różnych branż, np. PARP, Uniwersytet SWPS, Urząd Miasta Poznania, Sanitec Koło, Meble Vox, Profile VOX, KRONOPOL, BOLSIUS, ALVO Medical, Browar Fortuna, Międzychód, PBH Quiosque.