Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Mariusz Nycz

 

Mariusz Nycz

 

Profil zawodowy

Posiada praktyczne doświadczenie marketingowe i sprzedażowe zdobyte w motoryzacji oraz FMCG. Dodatkowo prowadzi wykłady poświęcone strategii marketingowej, budowaniu planu marketingowego w Szkole Głównej Handlowej. Posiada 20 - letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Na początku kariery zawodowej odpowiadał za takie marki jak, Frugo, Gerber, Bobo Fruit, w firmie Alima-Gerber. Był brand managerem tych marek. Przez ostatnie 16 lat pracuje w polskim oddziale Volvo. Zaczynał od stanowiska communication managera. Był odpowiedzialny za wszystkie działania mediowe, komunikacyjne i zarządzanie marką w Polsce. Następnie był dyrektorem marketingu i sprzedaży. W latach 2013-2017 Volvo podwoiło swoją sprzedaż. Marka Volvo w wewnętrznych badaniach wizerunkowych osiąga najwyższe wskaźniki wizerunkowe w Polsce, w porównaniu do pozostałych rynków w regionie EMEA.