Grzegorz Pigoń
Profil zawodowy
Absolwent kursu Professional Diploma in Marketing pod auspicjami brytyjskiego Chartered Institute of Marketing. Doświadczenia biznesowe zdobywał jako Przedstawiciel Handlowy, Kierownik Sprzedaży, Business Unit Manager i Regionalny Dyrektor Sprzedaży oraz Interim Manager w projektach doradczych. Posiada 15-letnie doświadczenia trenerskie i 5-letnie doświadczenie na stanowiskach high and top management. Prowadził szkolenia dla takich firm jak: Volvo, VW, Audi, Honda, STORCK, Unilever, Schell, PPG, Adamed, Teva, Astra Zeneca. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, zarządzania kluczowym klientem, negocjacji handlowych, coachingu handlowców oraz zarządzania sprzedażą. Prowadzi także coachingi indywidualne oraz Assessment i Development Centre. Konsultant w zakresie Sales Force Effectiveness, uczestniczył w projektach wdrożeniowych systemów CRM.