Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Grzegorz Pigoń

 

Grzegorz Pigoń

 

Profil zawodowy

Absolwent kursu Professional Diploma in Marketing pod auspicjami brytyjskiego Chartered Institute of Marketing. Doświadczenia biznesowe zdobywał jako Przedstawiciel Handlowy, Kierownik Sprzedaży, Business Unit Manager i Regionalny Dyrektor Sprzedaży oraz Interim Manager w projektach doradczych. Posiada 15-letnie doświadczenia trenerskie i 5-letnie doświadczenie na stanowiskach high and top management. Prowadził szkolenia dla takich firm jak: Volvo, VW, Audi, Honda, STORCK, Unilever, Schell, PPG, Adamed, Teva, Astra Zeneca. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, zarządzania kluczowym klientem, negocjacji handlowych, coachingu handlowców oraz zarządzania sprzedażą. Prowadzi także coachingi indywidualne oraz Assessment i Development Centre. Konsultant w zakresie Sales Force Effectiveness, uczestniczył w projektach wdrożeniowych systemów CRM.