
Robert Kozielski
Profil zawodowy
Specjalizuje się w strategiach rynkowych, analizach strategicznych oraz ocenie efektywności działań marketingowych. Wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego, stypendysta Fundacji Fulbrighta oraz członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN. Posiada tytuł Chartered Marketer nadawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie.
Prowadził wykłady na uczelniach w Polsce i za granicą – m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Szwecji i na Sri Lance. Współpracował z takimi uczelniami jak University of Maryland, University of Illinois, Willamette University czy Lund University.
Założyciel pierwszego w Polsce ośrodka szkoleniowo-egzaminacyjnego CIM oraz twórca questusa – jedynego w kraju akredytowanego Centrum Instytutu Londyńskiego. Jako konsultant i trener wspierał organizacje takie jak Unilever, Microsoft, Merck, Danone, Bayer, mBank czy Polpharma.
Autor ponad 100 publikacji, w tym pierwszej na świecie książki poświęconej wskaźnikom marketingowym. Jego prace – w tym Biznes nowych możliwości czy Determinanty sukcesu organizacji – łączą wiedzę akademicką z praktyką biznesową. Aktywnie działa także społecznie – m.in. Rotary Polska oraz Fundacja Łódź.