Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Marcin Awdziej

dr

Marcin Awdziej

 

Profil zawodowy

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Kierownik zakresu Marketing programu Bachelor in Management w Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwent SGH, The Chartered Institute of Marketing i IESE. Jego zainteresowania naukowe obejmują zachowania nabywców i komunikacje marketingową, w szczególności jej nowe i niestandardowe narzędzia. Autor ponad 40 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w czasopismach i wydawnictwach naukowych. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu i EMAC (European Marketing Academy), gdzie od 2018 pełni funkcję przedstawiciela Polski. Trener i specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, obsługi klienta i badań marketingowych. Doświadczenie pedagogiczne zdobywał m. in. w Chinach, Meksyku, Francji i Portugalii.