Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Karolina Kociołek

 

Karolina Kociołek

 

Profil zawodowy

Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media. Pracowała z klientami B2B i B2C - zarówno przy opracowywaniu strategii, jak i egzekucji działań marketingowych. Współpracowała z klientami o bardzo szerokim profilu - od IT i branży budowlanej, poprzez branżę wydawniczą, fashion, beauty i outdoor, aż po instytucje publiczne i NGO. Od 2021 roku pracuje w Socjomanii jako trenerka i konsultantka.
Realizowała projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Decathlon, Jack Wolfskin, Acer, PZU, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Veolia, F-Secure.
Jej artykuły przeczytać można m.in. w “Marketerze+”, “Sprawnym Marketingu”, czy “Social Media Managerze”. Występuje na konferencjach i meetupach marketingowych, była prelegentką na EB Summit 2021, czy Konferencji Marketing w Kulturze.