Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Arkadiusz Gałecki

 

Arkadiusz Gałecki

 

Profil zawodowy

Expert, analityk, kierownik projektów i trener ze zróżnicowanym doświadczeniem zdobytym w takich branżach jak IT, bankowość, edukacja, media i sektor publiczny. Jego specjalizacja zawodowa obejmuje między innymi szeroko rozumiane zarządzanie usługami, w oparciu o najlepsze praktyki zawarte w bibliotece ITIL, ale również DevOps, teorii ograniczeń, filozofii lean oraz metodykach zwinnych. Posiada szerokie doświadczenia w projektowaniu organizacji usługowych, definiowaniu, projektowaniu i mapowaniu procesów IT oraz biznesowych.
W swojej karierze odpowiadał za:
• realizację projektów usprawniających w obszarze usług i procesów IT zgodnie z biblioteka ITIL.
• projektowanie i budowę (ekosystemów) - deployment pipeline od pomysłu po ciągle doskonalenie z uwzględnieniem takich obszarów jak CI/CD/CD/CT/CM, three ways i VSM.
• dogłębne zrozumienie łańcucha wartości usług oraz strumieni wartości usług dla praktycznego zastosowania zasad przewodnich i czterech wymiarów zarządzania usługami.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie trenerskie w zakresie ITIL, lean, teoria ograniczeń, DevOps, CI/CD, oraz specjalistycznych warsztatów.