Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Data Driven Decisions – badawcze ścieżki kariery absolwentów

udostępnij artykuł
Data Driven Decisions – badawcze ścieżki kariery absolwentów
float_intro: images-old/autorzy/data_driven_decisions_spotkanie_absolwenci.jpg

Czym są badania rynku? Jak wygląda branża badawcza i rynek badawczy? Czy badanie rynku to tylko dobrze znane nam z mediów sondaże? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi poszukamy w czasie spotkania z dr. Michałem Lutostańskim, ekspertem Uniwersytetu SWPS.

Wydarzenie kierowane jest do absolwentów Uniwersytetu SWPS, w związku z tym mają oni pierwszeństwo w zapisie na spotkanie.

9 kwietnia
17.30-19.00
Warszawa

Prelekcja | godz. 17.30-18.30

Niezależnie od wybranej kariery zawodowej – czy to w HR, marketingu, dziale sprzedaży, firmie consultingowej, dziale Consumer Insights; agencji badawczej, reklamowej, kreatywnej, w każdym z tych miejsc znajdują się jednostki i działy badawcze, w których można pracować. Badanie rynku zwykle kojarzy się z sondażem, jendak obecnie częściej bazują one na haśle Data Driven Decisions. Dane, na podstawie których podejmuje się decyzje w różnych organizacjach nie zawsze muszą być rozumiane jako badania ankietowe. Szeroko rozumiane dane i badania dotyczą każdego elementu naszego codziennego życia, jako widzów, konsumentów, wyborców, osób podejmujących decyzje zakupowe przy półce w sklepie. Istnieje wiele możliwości znalezienia dla siebie miejsca na tym rynku pracy.

Podczas wykładu poruszymy najważniejsze kwestie związane z branżą badań rynku:

  • Czym są badania rynku?
  • Badania jako element naszego życia – co się bada i dlaczego tak dużo?
  • Wyobrażenie o badaniach rynku a rzeczywistość, czyli dlaczego nikt wam nie powiedział, że to jest fajne?
  • Badawcze ścieżki kariery absolwentów
  • zbadaj.to. – konkurs, który jest bramą do kariery.

Networking | godz. 18.30-19.00

Podczas drugiej części spotkania będziecie mieli możliwość networkingu, zapoanania się z najnowszą ofertą studiów i dostępnymi zniżkami, oraz dowiecie się jak podjąć współpracę z Uniwersytetem SWPS.

Współorganizatorem spotkania jest Biuro Karier Uniwersytetu SWPS.

Prelegent

258 Lutostanski Michal

dr Michał Lutostański – doktor nauk społecznych, socjolog, ekspert Uniwersytetu SWPS. Client Director w Kantar Polska. Specjalizuje się w badaniach innowacji, procesach strategicznych i pozycjonujących marek, analizach mikrotrendów, tribów i nisz kulturowych. Członek Jury konkursu studenckiego zbadaj.to. Od 3 lat członek zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii odpowiadający za współpracę z uczelniami i publikacje. Kierował zespołami badawczymi w firmach TNS Polska, 4P Research Mix. Od 10 lat, poprzez badania i warsztaty, wspiera marki FMCG we wprowadzaniu innowacji na rynki europejskie. Publikował w Marketingu przy Kawie, Wirtualnych Mediach, e-Profit, Brief, Online Marketing Polska, czy Media Marketing Polska. Autor książki "Brzydkie słowa, brudny dźwięk. Muzyka jako przekaz kształtujący styl życia subkultur młodzieżowych" (Scholar 2015), współautor i redaktor książki „Data Driven Decisions: Jak odnaleźć się w natłoku danych?” (PWN 2018), obecnie pisze rozdziały o badaniach opakowań oraz prezentowaniu wyników badań do książki „Badania rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, której jest redaktorem (planowane wydanie PWN 2019).

 Termin i miejsce

9 kwietnia 2019 (wtorek), godz. 17.30-19.00, sala S305

Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31

Kontakt

Justyna Bobko
tel. 782 600 210
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Obejrzyj spotkania zrealizowane w ramach
Drzwi Otwartych Online