Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Złoty Spinacz 2017 dla Kanału YouTube Uniwersytetu SWPS

udostępnij artykuł
Złoty Spinacz 2017 dla Kanału YouTube Uniwersytetu SWPS

Ponad 34 tysiące subskrybentów, prawie 4 miliony wyświetleń materiałów edukacyjnych i naukowych uczelni, wysokie oceny widzów znajdujące potwierdzenie w pozytywnych komentarzach i liczbie udostępnień – te dane mówią wszystko. Złoty Spinacz za kanał Uniwersytetu SWPS na YouTube w kategorii Content Marketing – Branded Content całkowicie zasłużenie trafił do naszych rąk. Rozdanie statuetek odbyło się podczas uroczystej gali 1 grudnia w Hotelu Sofitel w Warszawie.

Najlepszy uniwersytecki kanał na YouTube w Polsce

Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS na YouTube oferuje merytoryczny content z zakresu psychologii, motywacji i rozwoju osobistego. Jest najpopularniejszym i najlepiej ocenianym przez widzów kanałem uniwersyteckim w Polsce. Z powodzeniem popularyzujemy naukę nie tylko na uczelni, lecz także w sieci – liczba wyświetleń materiałów edukacyjnych i naukowych sięga prawie 4 milionów.

Już w sześć miesięcy po uruchomieniu strategii rozwoju kanału Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS efekty zostały dostrzeżone przez ekspertów: według najnowszego raportu MUSE 2017 nasz kanał jest najlepszym kanałem uczelnianym w Polsce. Na jego sukces składa się świetne przygotowanie merytoryczne, wysoki poziom przekazywanych treści, systematyczność publikacji i ciągła analiza rynku wideo w sieci. Wszystkim tym działaniom towarzyszy cel dzielenia się wiedzą z szeroką publicznością, która nie tylko ma dostęp do sieci, lecz także nieprzypadkowo trafia właśnie na nas.

Uniwersytet SWPS od lat dzieli się wiedzą swoich naukowców i popularyzuje naukę poza murami uczelni podczas bezpłatnych wykładów i warsztatów. Chcemy umożliwić docieranie do rzetelnej wiedzy naukowej każdemu, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania. Cieszy nas stale rosnące zainteresowanie naszymi działaniami contentowymi. Są one dla nas bardzo motywujące przy planowaniu i rozwoju naszych projektów. Zachęcam do obserwowania nas w sieci, bo niebawem poinformujemy o kolejnych kanałach i działaniach, które właśnie przygotowujemy.

Kinga Nowacka, dyrektor Działu Marketingu

Uniwersytet SWPS popularyzatorem wiedzy

Uniwersytet SWPS od lat dzieli się wiedzą swoich naukowców i popularyzuje naukę poza murami uczelni podczas bezpłatnych warsztatów dla młodzieży, spotkań z rodzicami, wykładów dla nauczycieli. Poruszamy tematy, które ich dotyczą, problemy, z którymi borykają się na co dzień. Rozwijamy kanały, poprzez które każda osoba, mająca dostęp do Internetu, może zdobywać i rozwijać wiedzę, co ważne, naukową, przekazywaną przez ekspertów.

Kanał Uniwersytetu SWPS na YouTube jest jednym z ponad 40 kanałów komunikacji, które nasz uniwersytet prowadzi na 13 różnych platformach społecznościowych, by w jak największym stopniu rozumieć i wychodzić naprzeciw potrzebom naszej społeczności. Jest on naturalną konsekwencją realizowanej od kilku lat strategii obecności naszej uczelni w sieci. Zamierzamy w dalszym ciągu rozwijać nasze działania, również poprzez dostarczanie kolejnych wartościowych materiałów, od tekstowych przez audio po wideo, wykorzystując do tego wszelkie możliwości, jakie dziś oferuje internet.

O konkursie „Złote Spinacze”

Konkurs „Złote Spinacze” został zainicjowany przez Związek Firm Public Relations w 2003 r. Jego głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce. Zadaniem „Złotych Spinaczy" jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dla funkcjonowania firmy. Tegoroczna edycja konkursu to już XV edycja z rzędu. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych. Uniwersytet SWPS ponownie znalazł się w gronie najlepszych.