Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Sukces kampanii promocyjnej w konkursie Genius Universitatis

udostępnij artykuł
Sukces kampanii promocyjnej w konkursie Genius Universitatis

Sukces Uniwersytetu SWPS w konkursie Genius Universitatis na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej. Uczelnia zwyciężyła w kategorii serwis rekrutacyjny oraz zajęła drugie miejsce w kategorii reklama prasowa. Wręczenie nagród odbyło się 26 lutego, podczas XXV Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego „Perspektywy″ 2016.

Nagroda w pierwsze urodziny serwisu

Serwis rekrutacyjny studia.swps.pl został uruchomiony dokładnie 26 lutego 2015 r. Prezentacja oferty w odrębym serwisie pozwoliła na stworzenie odrębnych stron dla wszystkich kierunków i specjalności. Usability, responsywność, specjalna struktura informacji oraz layout spójny z całą kampanią spowodowały, że serwis został świetnie odebrany przez kandydatów. Odnotowaliśmy wzrost zaangażowania osób odwiedzających serwis (dłuższy czas spędzony na stronie), co niewątpliwie było jednym z czynników sukcesu rekrutacyjnego w zeszłym roku.

Kampania niejedno ma oblicze

To właśnie twarze dydaktyków, absolwentów i studentów od trzech lat stanowią leitmotiv kampanii. Tworzą oni niepowtarzalną atmosferę, są gwarantem jakości i największą wartością uczelni – kapitałem intelektualnym.

W czerwcu jako pierwsza uczelnia niepubliczna w Polsce awansowaliśmy do rangi Uniwersytetu. Wydarzeniu towarzyszyła specjalna kampania, pokazująca siłę naszej społeczności naukowej: władze-mentorów, profesorów-ekspertów i pierwsze pokolenie młodych naukowców wypromowanych w naszej uczelni.

Warto spojrzeć inaczej

Sukces kampanii rekrutacyjnej zawdzięczamy wykorzystaniu najnowszych metod kreatywnych, które poddane zostały badaniom jakościowym i ilościowym. To pozwoliło wybrać najlepsze pomysły, które nie tylko są spójne z wypracowaną tożsamością marki, lecz także spotykają się z uznaniem szerokiego grona odbiorców – zarówno kandydatów na studia, jak i ich rodziców oraz środowiska akademickiego.

Serwis (rekrutacyjny) skonstruowany przejrzyście i funkcjonalnie, ma nowoczesny design i usability. Dostępne kierunki studiów opatrzone są zdjęciami kadry uniwersyteckiej, co jest spójne z pozostałą komunikacją uczelni i jej pozycjonowaniem. Komunikacyjnie i funkcjonalnie bez zarzutu.

Jacek Szlak - redaktor naczelny „Marketingu przy Kawie”

 

Genius Universitatis – promocja dobrych praktyk marketingowych

To już piąta edycja konkursu Genius Universitatis organizowanego przez magazyn edukacyjny „Perspektywy” oraz portal branżowy „Marketing przy Kawie”. – Genius Universitatis, czyli duch uczelni, jego aura, przejawiać ma się według jurorów w takich kryteriach ocen, jak: nowatorstwo przekazu reklamowego i jego spójność z misją wyższej szkoły, czytelność i przyjazny charakter dobranych narzędzi komunikacji, estetyka i jakość wykonania materiałów promocyjnych.

– Nasz konkurs pomaga uczelniom spojrzeć na ich marketingowe działania z pozycji eksperckiej, wskazuje przykłady dobrze prowadzonych kampanii, podpowiada też, w jakim kierunku prowadzić promocję oferty uczelnianej – mówi Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy.

więcej informacji o konkursie »