Wybierz kategorię wyszukiwania
Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej
Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.
Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.
czym żyjemy:
Solidarni z Ukrainą - zapraszamy na webinary
Wykłady i spotkania
Badania i wdrożenia
wydziały Uniwersytetu SWPS
polecamy:
Informatyka – nowy kierunek!
Konferencje
Nagrody i wyróżnienia
Aktualności
instytuty naukowe
Nowości wydawnicze
psycholog, zajmuje się efektem negatywności i asymetrią w kształtowaniu się podobieństwa między obiektami naturalnymi, w tym markami
dr
Instytut PsychologiiWydział Psychologii w Warszawieadiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Psycholog. Zajmuje się efektem negatywności i asymetrią w kształtowaniu się podobieństwa między obiektami naturalnymi, w tym markami. Bada znaczenie podobieństwa dla kształtowania się oceny poznawczej, afektu i zachowania w stosunku do marki. Poszukuje skutecznych metod budowania pożądanego wizerunku marki w oparciu o teorię podobieństwa cech rozszerzoną o zbiory otwarte.
Autorka książki „Jak sprzedać miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym” (2016) oraz współautorka artykułów naukowych w takich czasopismach, jak: „American Journal of Psychology” czy „Psychologia Społeczna”.
W Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu budowania strategii marketingowych, budowania marki, analizy pozycji przedsiębiorstwa na rynku.