Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Kindermarketing, czyli jak reklama wpływa na dzieci

float_intro: images-old/Strefa-Rodzica/images/sale_2000_1316.jpg

Uśmiechnięte twarze rówieśników, zachęcająca muzyka, niesamowite przygody – twórcy reklam doskonale wiedzą, jak przyciągnąć uwagę małych konsumentów. Z kolei przed rodzicami stoi ogromne wyzwanie, bo z jednej strony sami nie są wolni od perswazji ukrytej w reklamie, z drugiej – chcą chronić pociechy przed zachłyśnięciem się konsumpcyjnym stylem życia. Czym jest zatem kindermarketing? Jak wychowywać małego konsumenta? W jaki sposób działa reklama? O tym porozmawiamy w trakcie wykładu i warsztatu w październikowej Strefie Rodzica.

Strefa Rodzica jest częścią projektu Strefa Psyche, który jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Wstęp wolny po wcześniejszym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego»

Wykład

Kindermarketing – co psychologia wie o konsumencie wrażliwym?

Dzieci stają się konsumentami na podobieństwo swoich rodziców. Mechanizmy ich funkcjonowania w kulturze konsumpcyjnej są jednak inne niż u dorosłych. Na pewnym etapie rozwoju nie potrafią odróżnić reklamy od rzeczywistości, a gdy rodzice nie zgadzają się na kolejną zachciankę, zaczynają marudzić – a nuż rodzic skruszeje.

Czy dziecko ma jednak prawo wydawać pieniądze bez zastanowienia? Jak sobie radzić w sytuacjach, gdy nasza pociecha wymusza zakupy płaczem lub krzykiem? Zapraszamy na październikowy wykład w ramach Strefy Rodzica, podczas którego prof. Aleksandra Jasielska przedstawi psychologiczny portret małego konsumenta.

Termin i miejsce

26 października 2016 r., godz. 17.30, sala 001

Uniwersytet SWPS w Poznaniu, ul. Kutrzeby 10

aleksandra jasielska

O prelegentce

dr hab. Aleksandra Jasielska, prof. UAM– psycholog, samodzielny pracownik naukowy, adiunkt w Instytucie Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jej zainteresowania badawcze dotyczą potocznego rozumienia emocji oraz psychologii reklamy ze szczególnym uwzględnieniem konsumentów podatnych na zranienie, w związku z czym zajmuje się problematyką kindermarketingu w ujęciu psychologicznym. Prowadzi szkolenia i warsztaty umiejętności dotyczące sfery poznawczej, grupy rozwoju osobistego dla dorosłych i młodzieży oraz spotkania indywidualne. 

Warsztat

Idee na sprzedaż, czyli słów kilka o marketingu i reklamie społecznej

Czym jest reklama i w jaki sposób na nas działa? Jakie zabiegi stosują twórcy reklam społecznych i komercyjnych, aby przyciągnąć uwagę konsumentów? Czy przekaz reklamowy może skłonić do zmiany postawy lub zachowania? Na te i inne pytania odpowie dr Krzysztof Kuźmicz, pedagog medialny.

 

Termin i miejsce

26 października, godz. 19.00, sala 306
Uniwersytet SWPS w Poznaniu
ul. gen. T. Kutrzeby 10

258 krzysztof kuzmicz

O prelegencie

dr Krzysztof Kuźmicz – pedagog medialny, certyfikowany tutor, dziennikarz i animator kultury, specjalizuje się w nowoczesnej komunikacji marketingowej i medialnej. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika, specjalność pedagogika medialna. Jego zainteresowania badawcze obejmują psychologię i pedagogikę mediów, media i komunikację społeczną, nowe media, media interaktywne i społecznościowe, reklamę i marketing, PR i kreowanie wizerunku, organizację i zarządzanie mediami, e-learning, m-learning, b-learning, u-learning, dziennikarstwo muzyczne i kulturę popularną.

Kontakt

Katarzyna Ksenicz
Koordynator Strefy Rodzica w Poznaniu

tel. 667 520 023
e-mail: [email protected]

 

strefa rodzica logo3Strefa Rodzica to projekt Uniwersytetu SWPS, w którym na pierwszym miejscu stawiamy dzieci i rodziców. Chcemy odpowiedzieć na pytania i rozwiać wątpliwości, które pojawiają się w procesie wychowania.