Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Employer branding i komunikacja wewnętrzna

float_intro: images-old/2015/pracownik-2000_1316.jpg

„Pracodawca z wyboru” – by osiągnąć ten cel, czyli zatrzymać wartościowych pracowników i przyciągnąć nowych specjalistów, firmy podejmują wiele różnorodnych działań z zakresu employer brandingu. Wśród nich jest efektywna komunikacja wewnętrzna. Jak sprawić, aby nie była tubą propagandową, lecz opierała się na dwustronnej wymianie informacji? Jak budować efektywną strategię komunikacyjną w obrębie organizacji? Zagadnienia związane z employer brandingiem i komunikacją wewnętrzną przybliży podczas spotkania „Uniwersytet SWPS w Empiku” Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon.

Wstęp wolny. Aby wziąć udział w spotkaniu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

spotkanie

kwiecień
24 2018

Wrocław

Employer branding i komunikacja wewnętrzna

Działania PR, czyli ważna część employer brandingu, coraz częściej prowadzone są w obrębie organizacji. Przyczyny to między innymi niż demograficzny oraz zmiany na rynku pracy i mediów. Priorytetem staje się zatrzymanie wartościowych pracowników i pełne wykorzystanie ich potencjału. Oczywiście ważna jest w tym przypadku konkurencyjna oferta zatrudnienia: atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów pracowniczych, możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych. Ale to nie wszystko.

Coraz częściej menedżerowie i przedsiębiorcy przyznają, że sukces firmy nie jest możliwy bez otwartej i partnerskiej komunikacji z pracownikami. I nie chodzi tutaj o kaskadowanie informacji z góry na dół, które jedynie podtrzymuje hierarchiczność. Komunikacja wewnętrzna powinna sprzyjać poczuciu sprawczości u pracowników, wywoływać poczucie, że są częścią organizacji – mogą ją zmieniać i tworzyć. 

Podczas wykładu porozmawiamy o dobrych praktykach w zakresie komunikacji wewnętrznej. Będziemy uczyć się od najlepszych – poznamy strategie komunikacji firm i organizacji, które odniosły rynkowy sukces. Nie zabraknie rozważań na temat komunikowania zmian w firmie. Przyjrzymy się też najnowszym badaniom naukowym dotyczącym employer brandingu.

szymon sikorski

Szymon Sikorski – prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów. 

Uni w empiku2Co miesiąc, na scenie głównej salonu Empik w Renomie odbywać się będą spotkania prowadzone przez studentów i wykładowców Uniwersytetu SWPS. Warsztaty i spotkania dotyczyć będą wiedzy z zakresu takich dziedzin, jak: psychologia, dziennikarstwo, komunikacja wizualna czy projektowanie.

Termin i miejsce

24 kwiecień 2018 r. (wtorek), godz. 18.00-19.30

Empik w Centrum Handlowym Renoma, Scena, ul. Świdnicka 40, Wrocław

Kontakt

Marina Bojczuk

tel. 71 750 72 71 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.