Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Siła i charakter Runmageddonu

float_intro: images-old/autorzy/sila_i_charakter_runmageddonu.jpg

Biegi z przeszkodami od kilkunastu lat cieszą się w Polsce dużym zainteresowaniem. Z każdym rokiem przybywa śmiałków, kórzy chcą spróbować swoich sił i podejmują wyzwanie, jakim jest uczestnictwo w biegu. O historii biegów survivalowych, tym jak wygladają od strony marketingowej, oraz jak przygotować się do biegu nie tlyko fizyczne, ale i psychicznie opowiedzą eksperci: Maciej Turchan, Joanna Salwa i Michał Dachowski.

27 marca
17.00-20.00
Warszawa

Program

Blok I - Psychologia biznesu

  • godz. 17.00-18.20
  • prowadzący: Maciej Turchan (Kierownik promocji w Runmageddonie)
  • przerwa: 10 minut

Blok II - Psychologia sportu

  • godz. 18.30-20.00
  • prowadzący: specjaliści z dziedziny psychologii sportu
  • uczestnicy Runmageddonu i ich historie

Blok I - Psychologia biznesu „Produkty się nie sprzedają, sprzedają się emocje!”

Konsumentów nie interesuje jakie parametry techniczne ma dany produkt, a to jak ten produkt może wpłynąć na jego życie. Jest to swoista zmiana myślenia, która ma duży wpływy na sposób przedstawienia produktów jego komunikacje, jak i odbioru wartości i korzyści przez konsumenta. Na przykładzie case studies globalnych marek prześledzimy co zmieniło się w temacie postrzegania komunikacji marketingowej i co czeka ją w przyszłości. Główny case study podczas prelekcji będzie przykład Runmageddonu. Krok po kroku zostanie przedstawiona historia powstania inicjatywy biegów survivalowych. Dowiemy się, w jaki sposób narodziła się idee oraz prześledzimy aspekty promocji oraz wskaźnik zadowolenia, który w Polsce plasuje się na bardzo wysokim poziomie.

Podczas wydarzenia dowiemy się jak:

  • identyfikować potrzeby - pragnienia konsumenta,
  • tworzyć relacje między interesami klientów a produktem,
  • przekłuć potrzeby klienta w gotowe rozwiązanie,
  • tworzyć strategie komunikacji oparte na emocjach, w których liczą się wielki wyzwania i satysfakcja,
  • na całą promocje mają wpływ między innymi slogany, persony, retoryka, storytelling, marketing wirusowy, event marketing i projektowanie emocji na każdym z tych etapów.

Blok II - Psychologia sportu „Biegi OCR pod okiem psychologa sportu”

Biegi z przeszkodami od kilku lat zakorzeniły się na dobre w naszej kulturze. Z każdym rokiem przybywa coraz większa liczb śmiałków, którzy chcą spróbować swoich sił i podjąć wyzwanie, jakie stawia przed nimi uczestnictwo w biegu. Jednak zanim wystartujemy powinniśmy zadbać o przygotowywanie naszych organizm do fizycznego wysiłku oraz odpowiednio zaprogramować naszą psychikę. Jak tego dokonać? Co sprawi, że pokonamy własne lęki i obawy? Jaki trening najlepiej przygotuje nas do biegów z przeszkodami? Na te i więcej pytań odpowiedzą psychologowie sportu oraz sami uczestnicy biegów, którzy podzielą się z nami zdobytym doświadczeniem.

Prelegenci

258 Maciej Turchan

Maciej Turchan – kierownik do spraw komunikacji marketingowej w Runmageddon. Do jego zainteresowań zawodowych należą digital i content marketing, jest również specjalistą do spraw PR-u. Swoją pasję do sportu łączy z marketingiem zajmując się tworzeniem wydarzeń sportowych. Poza lekkim piórem posiada również analityczny umysł, który przydaje się przy tworzeniu strategii marketingowych czy analizie danych internetowych. Dobrze zna się na mediach społecznościowych. Ukończył komunikacje społeczną i dziennikarstwo na Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie. Swoją karierę zaczął będąc jeszcze na studiach jako stażysta w RMF FM.

258 Joanna Salwa

Joanna Salwa – trenerka zdrowia i efektywności biznesowej. Jako dietetyk podnosi jakość życia swoich klientów poprzez wprowadzanie zdrowych nawyków, pomaga firmom zwiększac zyski poprzez warsztaty i szkolenia z m.in. efektywności biznesowej, ergonomii pracy i zdrowia w biznesie. Autorka pierwszego w Polsce szkolenia online o tematyce enrgonomii pracy.

258 Michał Dachowski

Michał Dachowski – fizjoterapeuta specjalizujący się w rehabilitacji sportowej i urazowej oraz w terapii manualnej tkanek miękkich. Twórca centrum rehabilitacji Fizjo4Life. Absolwent Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. W codziennej pracy fascynują go trudne i skomplikowane przypadki. Stale rozwija swoją wiedzę w zakresie rehabilitacji urazowej, ze szczególnym naciskiem na urazy sportowe. Pozwala mu to na holistyczne podejście do pacjenta i jego dolegliwości. Pomaga pacjentom cierpiącym z powodu przemęczenia w pracy biurowej oraz bólu kręgosłupa i głowy spowodowanego siedzącym trybem życia.

 Termin i miejsce

27 marca 2019 (środa), godz. 17.00-20.00

Uniwersytet SWPS w Warszawie
ul. Chodakowska 19/31
sala N307

Kontakt

Koło Psychologii w Biznesie

e-mail: [email protected]