Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Projekt studentki School of Ideas wśród zwycięzców IV edycji Zielonej Szkoły Pionierów PFR

udostępnij artykuł
Projekt studentki School of Ideas wśród zwycięzców IV edycji Zielonej Szkoły Pionierów PFR
Projekt MOMKEY został nagrodzony w filane IV Zielonej edycji Szkoły Pionierów PFR; fot. Włodzimierz Świątek
float_intro: images/ZDJECIA/aktualnosci/Bckground_MOMKEY.jpeg

MOMKEY – projekt, którego współtwórczynią jest Joanna Chabrowska, studentka School of Ideas Uniwersytetu SWPS, został nagrodzony w finale IV Zielonej edycji Szkoły Pionierów Polskiego Funduszu Rozwoju we współpracy z Allegro. Pomysł na ekologiczny startup otrzymał 30 000 zł na wdrożenie, zaś prezentacja rozwiązania wygłoszona przez Joannę Chabrowską podczas finałowej gali, uznana została za najlepszą w tej edycji.

 

Inwestycje w „zielone”

17 grudnia w Centralnym Domu Technologii w Warszawie 12 zespołów zakwalifikowanych do finału IV Zielonej edycji Szkoły Pionierów PFR zaprezentowało swoje rozwiązania przed jury oraz potencjalnymi inwestorami.

Wśród startupów, które dotarły do ostatniego etapu programu, znalazł się MOMKEY – czyli ekoboxy z materiałami zero waste oraz aplikacja mobilna z codziennymi propozycjami wspólnych proekologicznych aktywności i zabaw dla rodziców i dzieci. Współtwórczynią projektu jest Joanna Chabrowska, studentka School of Ideas Uniwersytetu SWPS. Pomysł autorstwa jej zespołu został wyróżniony nagrodą w wysokości 30 000 zł, zaś prezentacja Joanny podczas finałowej gali uznana została za najlepsze z wystąpień tegorocznej edycji.

MOMKEY
Joanna Charbrowska podczas prezentacji projektu MOMKEY na finałowej gali IV Zielonej edycji Szkoły Pionierów PFR; fot. Włodzimierz Świątek

Klucz do Matki Ziemi

Zespołowi, który stworzył MOMKEY, przyświecała chęć wprowadzenia elementów edukacji ekologicznej do codziennego życia najmłodszych w dobie nadchodzącej klimatycznej katastrofy. Korzyści z MOMKEY czerpać może tak naprawdę cała rodzina. Każdego dnia aplikacja podsuwa nowe pomysły na gry, zabawy i wyzwania – na przykład na tworzenie ekologicznych zabawek i przedmiotów użytkowych. Materiały potrzebne do ich wykonania dostarczane są pod drzwi użytkowników w specjalnych boxach wykonanych z materiałów zero waste. W ten sposób zarówno rodzice, jak i dzieci zaproszeni zostają do świata MOMKEY, który gwarantuje wartościowe doświadczenia przygodowo-edukacyjne.

MOMKEY
Projekt MOMKEY to ekologiczna propozycja dla dzieci i rodziców, źródło: archiwum prywatne Joanny Chabrowskiej

Pionierzy na start!

Szkoła Pionierów Polskiego Funduszu Rozwoju przy wsparciu Allegro to działający od 2018 r. program edukacyjny skierowany do początkujących przedsiębiorców, stawiających pierwsze kroki w biznesie związanym z technologicznymi innowacjami. W trakcie programu zakwalifikowane zespoły dopracowują swoje pomysły pod okiem profesjonalistów. Zwycięskie projekty dostają szansę na wdrożenie – startupy stworzone przez uczestników poprzednich edycji programu (łącznie to już 200 absolwentów) zebrały już łącznie ponad 100 mln złotych finansowania.

Patronami honorowymi tegorocznej Zielonej edycji Szkoły Pionierów PFR są Ministerstwo Klimatu i Środowiska oraz Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Więcej o finale tegorocznej edycji programu

School of Ideas – studia dla wizjonerów

School of Ideas Uniwersytetu SWPS to studia wykorzystujące praktyczną wiedzę, metody i narzędzia z różnych dyscyplin – kulturoznawstwa, socjologii, antropologii i psychologii – w służbie projektowania usług i procesów społecznych oraz biznesowych.

Na studiach School of Ideas kształcimy specjalistów zaopatrzonych w wiedzę humanistyczną i społeczną gotowych do diagnozowania rzeczywistości i animowania zmian w dominującym obszarze gospodarki – czyli usługach. Wierzymy, że dobrze zaprojektowana innowacja – zarówno produkt, jak i usługa, proces lub interwencja – jest w stanie poprawiać jakość naszego życia.

 

258-Joanna Chabrowska

Joanna Chabrowska

Studentka III roku School of Ideas Uniwersytetu SWPS. Na co dzień pracuje w Fundacji Zwolnieni z Teorii, gdzie zmienia polską edukację na bardziej innowacyjną, rozwijając u młodych kompetencje przyszłości, takie jak: kreatywność, zarządzanie projektami czy praca w grupie. Odpowiada za komunikację i działania marketingowe oraz współtworzy program Nauczyciele Zwolnieni z Teorii, który zrzesza już 750 pedagogów z całej Polski. Swoje doświadczenia w pracy projektowej oraz fascynację design thinking przekuwa na praktyczne działania w obszarze edukacji, prowadząc szkolenia dla nauczycieli we współpracy m.in. z Fundacją ProAkademika oraz Fundacją DKMS. Od zawsze charakteryzowało ją interdyscyplinarne podejście, w którym starała się łączyć swoje różnorodne zainteresowania i umiejętności. School of Ideas pozwala jej w pełni wykorzystać ten potencjał i uczy ją, jak w kreatywny sposób łączyć pozornie niezwiązane ze sobą sprawy.