Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
Grzegorz Młynarski

 

Grzegorz Młynarski

Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych w Warszawie

Dla mediów

Profil naukowy

Socjolog miasta i codzienności, ekonomista instytucjonalny. Ukończył socjologię na Uniwersytecie SWPS i zarządzanie marką w Kolegium Gospodarki Światowej na SGH. Wykłada na SGH, SWPS i ASP, m.in. projektowanie usług, zarządzanie marką, marketing marki w internecie i tworzenie systemów identyfikacji. Doktorant w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie bada wpływ usług shared mobility na zachowania konsumenckie i środowisko. Analizuje także wpływ sztucznej inteligencji na rozwój przedsiębiorstw i rynek pracy.

Od 2004 r. odpowiedzialny za zarządzanie blisko 300 procesami w obszarze strategii, pomiaru konwersji, projektowania user experience i optymalizacji automatyzacji w procesach sprzedażowych. Pracował m.in. dla takich marek jak: mBank, Orange, Żabka, Lidl, PKO BP, Warta, Nationale-Nederlanden, Rainbow, PL.2012, Samsung, IKEA, Medicover, Roche, AMS, CCC. Stały współpracownik Nanovo w obszarze tworzenia i opisywania warunków i założeń algorytmów klasyfikacji i oceny zachowań konsumentów. Aktywny członek Stowarzyszenia „Forum Myśli Instytucjonalnej” i Kooperatywy Grochowskiej. Wśród jego zainteresowań znajdują się: sztuka użytkowa, solar punk, retro futuryzm, biegi górskie, architektura modernistyczna.

Dla mediów

 

Obszary tematyczne

Informacje prasowe