Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO MOścicka teske

dr

Paweł Koniak

Adiunkt w Katedrze Psychologii Marketingu
Wydział Psychologii

Dla mediów

Profil naukowy

Psycholog.

Naukowo zajmuje się perswazją, psychologią komunikacji i mediów oraz manipulacją polityczną.

Realizował projekt badawczy finansowany przez NCN, pt.: „Perswazyjne skutki dwuznaczności przekazu: Mechanizmy depolaryzacyjnego wpływu przekazu dwuznacznego na postawy i ograniczenia w występowaniu tego wpływu”. Badał także dwuznaczność i dynamikę perswazyjną. Współautor książki „Wieloznaczności w przekazach politycznych” (2015). Autor licznych publikacji naukowych dotyczących perswazji i manipulacji w komunikatach medialnych.

Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu psychologii komunikacji, psychologii mediów, psychologii perswazji, psychologii promocji miejsca oraz psychologii marketingu politycznego.

Dla mediów

Obszary tematyczne

  • Komunikacja społeczna
  • Psychologia mediów
  • Psychologia marketingu politycznego
  • Perswazja
  • Wieloznaczność
  • Manipulacja
  • Wpływ technologii na komunikację
  • Wizerunek miasta i regionu

Informacje prasowe



Powiązane materiały na stronie uczelni