Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Opis kierunku
Czego uczymy

Studia kształcą w zakresie kreowania szeroko rozumianego obrazu medialnego marki, organizacji i osób. Program składa się głównie z warsztatów prowadzonych przez projektantów i badaczy z sektorów creative industries. Studenci i studentki poznają sposoby zarządzania potencjałem wizerunkowym oraz zasady planowania i realizowania strategii komunikacyjnych. Uczą się analizować trendy w komunikacji medialnej i przygotowywać na tej podstawie własne projekty gotowe do wprowadzenia na rynek. Zajmują się nie tylko kreowaniem zawartości mediów (kontentu), lecz także projektowaniem kanałów medialnych: blogów, stron internetowych, systemów komunikacji wewnętrznej w firmach i urzędach oraz audiowizualnych mediów komunikacji wizerunkowej – reklam, filmów, stron internetowych, profili w mediach społecznościowych.

Pracujemy w zespole teoretyków oraz doświadczonych praktyków łączących karierę akademicką z doświadczeniem medialnym i w sektorze przemysłów kreatywnych. Współpracujemy ze stałą grupą praktyków z rynku, którzy nie tylko posiadają ogromne doświadczenie w branży, ale także potrafią dzielić się swoją wiedzą, inspirować i wspierać praktyczną realizację studenckich pomysłów. Podążamy za indywidualnymi zainteresowaniami i wspieramy predyspozycje naszych studentów i studentek. Pracujemy w partnerskiej i kreatywnej atmosferze.

Wyprzedzamy trendy – proponujemy zmodyfikowany program studiów. Uwzględniliśmy w nim nasze dotychczasowe doświadczenia, zaproponowaliśmy nowe rozwiązania organizacyjne i merytoryczne. Poprzez rozbudowaną ofertę przedmiotów opcyjnych dajemy możliwość rozwoju zarówno tym, którzy mieli już do czynienia z brandingiem czy public relations, jak i tym, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w tych obszarach, uzupełniając tym samym swoje wcześniejsze wykształcenie.

Adresaci kierunku

Studia są adresowane do osób, które strategicznie zarządzają swoją karierą i dążą do zawodowego usamodzielnienia się – na studiach udoskonalą kompetencje biznesowe, takie jak: zarządzanie projektami, myślenie kreatywne czy prowadzenie współpracy biznesowej. Studia zainteresują tych, którzy planują przyszłość zawodową w jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów gospodarki – w sektorze creative industries.

Zapraszamy absolwentów i absolwentki kierunków związanych z dziennikarstwem i komunikacją społeczną, komunikacją wizerunkową, marketingiem, public relations i zarządzaniem, którzy mają potrzebę profesjonalizacji swoich kompetencji pod kątem potrzeb rynku pracy, a także wszystkich, którzy chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie badań i analizy komunikacji marki, kreowania wizerunku i zarządzania komunikacją marki (zwłaszcza brandingu i public relations) oraz projektowania graficznego, kreowania obrazu i dźwięku czy zastosowania technologii multimedialnych.

Wyjątkowa oferta
dla naszych studentów

Pracujemy na najlepszym oprogramowaniu: Adobe Creative Suite Master Collection, Adobe Creative Suite Premium, 3ds MAX, Maya, Cinema4D, Softimage, MotionBuilder, Mudbox, Fontlab Studio, Sktechbook Pro.

Korzystamy z profesjonalnych narzędzi Affinity cenionych przez najlepszych grafików i projektantów. Każdy student dostaje indywidualną licencję na trzy aplikacje: Affinity Designer (najbardziej precyzyjny program do tworzenia ilustracji, logo i projektów marek), Affinity Photo (jeden z najszybszych edytorów zdjęć) oraz Affinity Publisher (program do tworzenia książek, magazynów, broszur i plakatów).

Studenci mogą korzystać z pracowni foto, pracowni video, pracowni druku, pracowni plastycznej i pracowni graficznej.

Atuty kierunku
Dlaczego warto

start up

Projekty konsultowane z praktykami

Podczas studiów będziesz intensywnie współpracować z zespołem ekspertów i opracowywać projekty gotowe do przyszłej komercjalizacji. Będziemy cię zachęcać do opracowywania własnego projektu z obszaru kreowania mediów, wykorzystując w tym celu warsztat empiryczny, strategiczny, kreacyjny i wdrożeniowy.

start up

Bliska współpraca z rynkiem Creative Industries

Studia mają profil praktyczny, wszystkie zajęcia teoretyczne wspierają rozwój kompetencji praktycznych i analitycznych, niezbędnych w branży creative industries. Poznasz środowisko rynkowe oraz najnowsze trendy w komunikacji medialnej.

projekty specjalnosciowe z praktykami

Profesjonalne zaplecze projektowe

Pracujemy na najlepszym oprogramowaniu: Adobe Creative Suite Master Collection, Adobe Creative Suite Premium, 3ds MAX, Maya, Cinema4D, Softimage, MotionBuilder, Mudbox, Fontlab Studio, Sktechbook Pro. Korzystamy z profesjonalnych narzędzi Affinity cenionych przez najlepszych grafików i projektantów.

Całkowicie nowy sposób studiowania

Program studiów jest odwzorowaniem procesu projektowego, na który składają się: wprowadzenie – diagnoza problemów – definicja problemów – kreacja rozwiązań – prototypowanie i rozwój.

Mocne podstawy

Poznasz zagadnienia związane z dyskursami mediów i sprawnościami medialnymi.

Warsztat empiryczny

Zgłębisz warsztat empiryczny, na który składa się zbieranie danych, analiza i wnioskowanie (synteza). Nauczysz się definiowania problemów projektowych i wypracowywania strategicznych rozwiązań dla działań w obszarze szeroko rozumianych produktów medialnych.

Praca kreacyjna

Poświęcisz się jest pracy kreacyjnej i budowaniu prototypów rozwiązań. Poszerzysz kontekst odpowiedni dla specjalności o sprawności medialne.

Tworzenie rozwiązań

Przygotujesz ostateczne propozycje rozwiązań i dowiesz się, w jaki sposób komercjalizować projekty.

Pobierz program



Wybrane moduły w trakcie studiów
Co oferujemy

  1. Design Thinking

    Podczas tych warsztatowych zajęć poznajesz i trenujesz kompetencje w zakresie myślenia projektowego, w tym szczególnie w wykorzystaniu narzędzi i technik kreacyjnych z obszaru Desing Thinking. Przed tobą: koncentracja na użytkowniku, kreatywna kolaboracja, eksperymentowanie i testowanie hipotez.

  2. Aplikacje mobilne

    Ćwiczenia o charakterze praktycznym, podczas których poznajesz funkcjonujące systemy projektowania aplikacji mobilnych (OSX, Google), w części warsztatowej projektujesz swoją własną aplikację z uwzględnieniem struktury, architektury informacji, przepływów i layoutu. Przed tobą: kreacja, User Experience, grafika, realizacja, testowanie, monitoring i rozwój.

  3. Brand Experience

    Moduł zajęć składający się z wykładu Brand Experience i ćwiczeń Design Management. Poznajesz zagadnienia związane z całościowym ujęciem programów wizerunkowych: zachowania, designu i komunikacji z punktu widzenia organizacji i jej otoczenia, uczysz się zarządzania designem jako strategią rozwoju, dowiadujesz się, jak design pozwala organizacji się rozwijać. Przed tobą: badanie doświadczenia marki, trening spójności i głębokie zanurzenie w marce.

  4. Komercjalizacja i aplikacyjność

    Podczas ostatniego semestru studiów, gdy twoje kreatywne rozwiązania w ramach pracy dyplomowej są już zaplanowane, przychodzi czas, by praktycznie działać na rzecz komercjalizacji swoich projektów z obszaru mediów, komunikacji, komunikacji wizualnej i rozwiązań kontentowych. Doświadczeni specjaliści w zakresie komercjalizacji podpowiadają, gdzie szukać partnerów biznesowych, jak odnaleźć dla siebie i swojego konceptu kreatywnego miejsce na rynku biznesowym lub rozwiązań społecznych. Przed nami: kreatywność, technika, potencjał rynkowy, strategie komunikacyjne i biznesowe.

Perspektywy zawodowe
Jak wykorzystasz to w przyszłości

Absolwent kierunku komunikacja i media na specjalności kreowanie mediów jest przygotowany do wykonywania samodzielnej i zespołowej pracy w mediach oraz przemysłach medialnych. Zna najnowsze teorie komunikacji społecznej w połączeniu z kulturą medialną, umie interpretować dyskurs medialny i projektować na tej podstawie zmianę i określać trendy społeczne. Jest przygotowany do pracy w środowisku międzykulturowym (społecznie i językowo). Umie myśleć i działać projektowo zarówno jako wykonawca, jak i moderator realizacji projektu, prowadzić działania kreatywne od koncepcji do wdrożenia i komercjalizacji. Jest przygotowany do pracy w mediach różnych typów, w agencjach kreatywnych, instytucjach komunikacji w sferze publicznej, prowadzenia własnej działalności w obszarze przemysłów kreatywnych, public relations, branży marketingowej, reklamowej i rozrywkowej, zarządzania mediami i komunikacją.

Absolwenci kierunku komunikacja i media, specjalność: kreowanie mediów, mogą pracować w:

  • agencjach kreatywnych, brandingowych, projektowych, eventowych i reklamowych
  • mediach klasycznych i networkingu
  • działach kreacji firm i instytucji medialnych
  • działach Public Relations, Public Affairs
  • studiach produkcji i postprodukcji audio i video
  • sektorach kreacji produktów medialnych
  • własnych firmach obszaru kreatywnego

Przejdź do Biura Karier

 
Cegielski, Wojciech
Specjalizacja
korespondent zagraniczny Polskiego Radia, od 10 lat zajmujący się głównie tematyką bliskowschodnią
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Wojciech Cegielski
Wojciech Cegielskikorespondent zagraniczny Polskiego Radia, od 10 lat zajmujący się głównie tematyką bliskowschodnią
Goleń, Marcin
Specjalizacja
fotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Marcin Goleń
Tytuł
mgr inż.
mgr inż. Marcin Goleńfotograf, zajmuje się fotografią koncertową i reportażową
Grala, Michał
Specjalizacja
praktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Grala
Tytuł
dr
dr Michał Gralapraktyk i szkoleniowiec specjalizujący się w PR, marketingu i CX, doradza NGO i markom komercyjnym w zakresu strategii zarządzania wizerunkiem
Grzyb, Tomasz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Tomasz Grzyb
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"dziekan","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Psychologii we Wroc\u0142awiu"}}
Wydział
Array
Instytut
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Tomasz Grzybtrener uhonorowany Certificate of Appreciation NATO, specjalista w zakresie wpływu społecznego
Kostyszyn, Magdalena
Specjalizacja
PR Manager Social Hunters, blogerka
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Magdalena Kostyszyn
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Magdalena KostyszynPR Manager Social Hunters, blogerka
Kulbat, Jarosław
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Jarosław Kulbat
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog społeczny
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Psychologii Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Jarosław Kulbatpsycholog społeczny, konsultant i trener
Kuś, Jakub
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Jakub Kuś
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
psychologia
Specjalizacja
Psycholog
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"prodziekan ds. studenckich","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Psychologii we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":"Wydzia\u0142u Psychologii we Wroc\u0142awiu"}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Zak\u0142ad Metateoretycznych Zagadnie\u0144 w Psychologii","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Jakub Kuśpsycholog nowych technologii
Dominik Lewiński
Specjalizacja
komunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Dominik Lewiński
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
Funkcja na Wydziale
[]
Funkcja w Katedrze
[]
dr Dominik Lewińskikomunikolog, medioznawca, zajmuje się problematyką kreowania wizerunku i treningiem kreatywności
Filip Mecner
Specjalizacja
Filip Mecner Artist Management
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Filip Mecner
dr Filip MecnerFilip Mecner Artist Management
Młodzińska-Granek, Agnieszka
Etatowy
Tak
Biogram
Nie
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Agnieszka Młodzińska-Granek
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Specjalizacja
badaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Agnieszka Młodzińska-Granekbadaczka nauk społecznych, ekspertka impact innovations
Morozow, Iwona
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr
Imię i nazwisko
Iwona Morozow
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-kulturze-i-religii
Specjalizacja
Kulturoznawca, antropolog i filmoznawca
Stanowisko
adiunkt
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
dr Iwona Morozowkulturoznawca, antropolog, filmoznawca
Mortiuk, Rafał
Specjalizacja
dziennikarz, Polskie Radio, BBC
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Rafał Mortiuk
dr Rafał Mortiukdziennikarz, Polskie Radio, BBC
Obszarny, Magdalena
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Magdalena Obszarny
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Dziennikarka, prezenterka telewizyjna
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Magdalena Obszarnymedioznawca, dziennikarka
Szymon Sikorski
Specjalizacja
Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Etatowy
Nie
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Szymon Sikorski
mgr Szymon SikorskiPrezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon
Stasiuk-Krajewska, Karina
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS
Imię i nazwisko
Karina Stasiuk-Krajewska
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Stanowisko
profesor uczelni
Funkcja w Instytucie
{"funkcja-w-instytucie0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Instytut Nauk Spo\u0142ecznych","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Instytut
Instytut Nauk Społecznych
Wydział
Array
Funkcja w Centrum
[]
dr hab., prof. Uniwersytetu SWPS Karina Stasiuk-Krajewskamedioznawca, teoretyk komunikacji, etyk komunikacji profesjonalnej
Ulidis, Michał
Specjalizacja
Creative Partner, Publicon
Etatowy
Tak
Biogram
Nie
Imię i nazwisko
Michał Ulidis
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Tytuł
mgr
Stanowisko
asystent
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Michał UlidisCreative Partner, Publicon
Wołodźko, Tomasz
Etatowy
Tak
Biogram
Tak
Tytuł
mgr
Imię i nazwisko
Tomasz Wołodźko
Miasto
wroclaw
Dyscyplina
nauki-o-komunikacji-spolecznej-i-mediach
Specjalizacja
Medioznawca, dziennikarz radiowy
Stanowisko
asystent
Funkcja na Wydziale
{"funkcja-na-wydziale0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Wydzia\u0142 Prawa i Komunikacji Spo\u0142ecznej we Wroc\u0142awiu","Nazwa odmieniona":""}}
Funkcja w Katedrze
{"funkcja-w-katedrze0":{"Funkcja":"","Nazwa w mianowniku":"Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Spo\u0142ecznej","Nazwa odmieniona":""}}
Wydział
Array
Funkcja w Instytucie
[]
Funkcja w Centrum
[]
mgr Tomasz Wołodźkomedioznawca, dziennikarz

Materiały
audio-wideo

Zapraszamy do obejrzenia/wysłuchania wybranych materiałów z udziałem wykładowców naszego kierunku studiów.

 

Wybór specjalności
Kiedy podejmujesz decyzję

Kreowanie mediów to jedna z dwóch specjalności oferowanych na studiach II stopnia na kierunku komunikacja i media. Specjalność wybierasz już podczas aplikowania na studia, wypełniając formularz rekrutacyjny.

  1. Wypełnij internetowy
    formularz rekrutacyjny
  2. Wgraj skan dokumentów
    i poczekaj na ich weryfikację
  3. Sprawdź kwalifikację
    na egzamin
  4. Zawrzyj umowę
    elektroniczną
  5. Dostarcz dokumenty
    do Biura Rekrutacji
  6. Sprawdź decyzję
    o przyjęciu na studia w formularzu rekrutacyjnym

Warunki
przyjęcia

  • absolwenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej I stopnia – wstęp wolny
  • absolwenci kierunków studiów w ramach preferowanych dyscyplin (filozofia, historia, językoznawstwo, literaturoznawstwo, nauki o kulturze i religii, nauki o sztuce, ekonomia i finanse, geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna, nauki o bezpieczeństwie, nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji, nauki o zarządzaniu i jakości, nauki prawne, nauki socjologiczne, pedagogika, psychologia, sztuki filmowe i teatralne, sztuki muzyczne, sztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki) – wstęp wolny
  • absolwenci spoza preferowanych dyscyplin – pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej
  • egzamin w formie rozmowy kwalifikacyjnej: 20.09.2022 r. (wtorek) o godz. 10.00, siedziba uczelni
  • znajomość języka polskiego na poziomie B2 (dotyczy obcokrajowców)
 

Dokumenty rekrutacyjne

Zasady rekrutacji

Zawarcie umowy

Dokumenty potwierdzające wykształcenie

Przetwarzanie danych osobowych

Opłaty
i stypendia

Opłata rekrutacyjna

Opłatę w wysokości 85 PLN należy wpłacić za pośrednictwem PayU w formularzu rekrutacyjnym.

Opłata rekrutacyjna jest bezzwrotna, chyba że: kierunek studiów, na który ubiegał się kandydat, nie został uruchomiony (z wyłączeniem sytuacji, kiedy kandydat zdecyduje się na inny kierunek studiów na Uniwersytecie SWPS).

Sprawdź, jak obniżyć czesne
 

Czesne za pierwszy rok

rok akademicki 2022/2023wysokość raty
Zapłać w 10 ratach 1 100 PLN
Zapłać w 2 ratach 5 410 PLN
Zapłać całość 10 400 PLN

Zostańmy w kontakcie

Nie wiesz jeszcze, jakie studia wybrać, ale chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tego kierunku? Zostaw nam swoje dane, aby być na bieżąco.

Umów się na konsultację

Jeśli masz pytania dotyczące rekrutacji na studia, zarezerwuj konsultację online lub umów się na spotkanie w biurze rekrutacji w dogodnym dla siebie terminie.

Zarezerwuj konsultację

Zadzwoń do nas

Jeśli chcesz porozmawiać z naszym konsultantem już teraz, skontaktuj się z nami telefonicznie.

+ 48 22 103 26 30

Drzwi Otwarte Online
Rekruacja 2022