Studia kształcą w zakresie kreowania szeroko rozumianego obrazu medialnego marki, organizacji i osób. Program składa się głównie z warsztatów prowadzonych przez projektantów i badaczy z sektorów creative industries. Studenci i studentki poznają sposoby zarządzania potencjałem wizerunkowym oraz zasady planowania i realizowania strategii komunikacyjnych. Uczą się analizować trendy w komunikacji medialnej i przygotowywać na tej podstawie własne projekty gotowe do wprowadzenia na rynek. Zajmują się nie tylko kreowaniem zawartości mediów (kontentu), lecz także projektowaniem kanałów medialnych: blogów, stron internetowych, systemów komunikacji wewnętrznej w firmach i urzędach oraz audiowizualnych mediów komunikacji wizerunkowej – reklam, filmów, stron internetowych, profili w mediach społecznościowych.
Pracujemy w zespole teoretyków oraz doświadczonych praktyków łączących karierę akademicką z doświadczeniem medialnym i w sektorze przemysłów kreatywnych. Współpracujemy ze stałą grupą praktyków z rynku, którzy nie tylko posiadają ogromne doświadczenie w branży, ale także potrafią dzielić się swoją wiedzą, inspirować i wspierać praktyczną realizację studenckich pomysłów. Podążamy za indywidualnymi zainteresowaniami i wspieramy predyspozycje naszych studentów i studentek. Pracujemy w partnerskiej i kreatywnej atmosferze.
Wyprzedzamy trendy – proponujemy zmodyfikowany program studiów. Uwzględniliśmy w nim nasze dotychczasowe doświadczenia, zaproponowaliśmy nowe rozwiązania organizacyjne i merytoryczne. Poprzez rozbudowaną ofertę przedmiotów opcyjnych dajemy możliwość rozwoju zarówno tym, którzy mieli już do czynienia z brandingiem czy public relations, jak i tym, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w tych obszarach, uzupełniając tym samym swoje wcześniejsze wykształcenie.
Adresaci kierunku
Studia są adresowane do osób, które strategicznie zarządzają swoją karierą i dążą do zawodowego usamodzielnienia się – na studiach udoskonalą kompetencje biznesowe, takie jak: zarządzanie projektami, myślenie kreatywne czy prowadzenie współpracy biznesowej. Studia zainteresują tych, którzy planują przyszłość zawodową w jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów gospodarki – w sektorze creative industries.
Zapraszamy absolwentów i absolwentki kierunków związanych z dziennikarstwem i komunikacją społeczną, komunikacją wizerunkową, marketingiem, public relations i zarządzaniem, którzy mają potrzebę profesjonalizacji swoich kompetencji pod kątem potrzeb rynku pracy, a także wszystkich, którzy chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie badań i analizy komunikacji marki, kreowania wizerunku i zarządzania komunikacją marki (zwłaszcza brandingu i public relations) oraz projektowania graficznego, kreowania obrazu i dźwięku czy zastosowania technologii multimedialnych.