Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Wojciech Walczak

 

Wojciech Walczak

 

Profil zawodowy

Chief Strategy Officer w agencji Plej. W marketingu i doradztwie strategicznym od prawie 20 lat.
Aktualnie (stan na początek 2019) odpowiada za bieżącą obsługę strategiczną marek takich jak Play, Piątnica, Włocławek, Continental, Klif, czy RedBullMobile. W port folio jego strategii znajdziemy także takie marki jak Hortex, Aviva, Vision Express czy Winiary. Prowadzi szkolenia marketingowe, warsztaty strategiczne i kreatywne. Za projekty komercyjne nagrodzony Effie, Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow. Pomysłodawca i inicjator kampanii #łapjaja nagrodzonej jako Kampania Społeczna Roku 2016. Wykładał na studiach podyplomowych Social Media Marketing na Uniwersytecie SWPS.
Autor publikacji marketingowych na łamach Marketing w Praktyce, Marketer +, Nowymarketing.pl.
Prelegent na konferencjach w ramach IAB.