logo uswps nazwa 3

Wykładowcy studiów podyplomowych
BIO Wojciech Walczak

 

Wojciech Walczak

 

Profil zawodowy

Chief Strategy Officer w agencji Plej. W marketingu i doradztwie strategicznym od prawie 20 lat.
Aktualnie (stan na początek 2019) odpowiada za bieżącą obsługę strategiczną marek takich jak Play, Piątnica, Włocławek, Continental, Klif, czy RedBullMobile. W port folio jego strategii znajdziemy także takie marki jak Hortex, Aviva, Vision Express czy Winiary. Prowadzi szkolenia marketingowe, warsztaty strategiczne i kreatywne. Za projekty komercyjne nagrodzony Effie, Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow. Pomysłodawca i inicjator kampanii #łapjaja nagrodzonej jako Kampania Społeczna Roku 2016. Wykładał na studiach podyplomowych Social Media Marketing na Uniwersytecie SWPS.
Autor publikacji marketingowych na łamach Marketing w Praktyce, Marketer +, Nowymarketing.pl.
Prelegent na konferencjach w ramach IAB.