Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo

Piątek, Klaudia

float_intro: images-old/Podyplomowe_2016/Podyplomowe-kadra/piatek.jpg
BIO Klaudia Piątek

 

Klaudia Piątek

 

Profil zawodowy

Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją oraz kreowaniu strategii i wizerunku instytucji publicznych, samorządowych oraz spółek handlowych. W swojej pracy prowadziła m.in. działania związane z media relations, tworzeniem tożsamości przedsiębiorstw, zarządzaniem sytuacją kryzysową, sponsoringiem, redagowaniem wydawnictw i content marketingiem.
Współpracowała m.in. z takimi firmami i jednostkami, jak: PwC Polska, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Uniwersytet Wrocławski, Roedl & Parter, WWF Polska, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Fundacja Dzieci Niczyje, Comarch S.A., WARR S.A. Jest absolwentką Filologii Germańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz certyfikowanym rzecznikiem prasowym.
Ukończyła również studia podyplomowe z Kreowania Wizerunku na Wydziale Dziennikarstwa Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Edukację uzupełnia kursami z zakresu marketingu, reklamy i kreowania wizerunku. Wykładała również w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Jako specjalista ds. PR niejednokrotnie pełniła obowiązki prelegenta, moderatora debat, spotkań autorskich oraz konferencji (m.in. podczas Międzynarodowej Konferencji Polish Scientific Networks, Festiwalu American Film Festiwal, Nocy Laboratoriów).
We Wrocławskim Centrum Badań EIT+ odpowiedzialna jest m.in.: za relacje z mediami, PR, działania wizerunkowe w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz za koordynację prestiżowych wydarzeń marketingowych, komunikacyjnych i edukacyjnych.