Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Jerzy Widerski

dr

Jerzy Widerski

 

Profil zawodowy

Specjalista z zakresu komunikacji społecznej, głównie komunikacji wizerunkowej i językowej, a także reklamy i public relations. Absolwent Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Oprócz tego ukończył studia z zakresu zarządzania i marketingu oraz zarządzania instytucjami kultury.
Posiada dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne i naukowe. Jest autorem artykułów o tematyce związanej z komunikacją społeczną, w szczególności public relations, reklamą i komunikacją językową. W 2015 roku opublikował książkę pt. „Komunikacja językowa w public relations”.
Jest twórcą studiów z zakresu komunikacji społecznej. Przez ponad dziesięć lat pracował na stanowiskach kierowniczych, związanych z public relations i marketingiem.
Członek Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN oraz Karkonoskiego Towarzystwa Naukowego.