Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Jacek Prokop

 

Jacek Prokop

 

Profil zawodowy

Psycholog społeczny i psychoprofilaktyk (UMCS Lublin). Ukończył podyplomowe studia z zakresu orzecznictwa psychologicznego na Wydziale Psychologii UW.
Przez wiele lat związany z obszarem sprzedaży. Doświadczenia handlowe zdobywał w Grupie Radiowej Agora. Od 2009 roku właściciel firmy szkoleniowej – stały kontakt ze aktywną sprzedażą w branży szkoleniowej. Od 2011 roku w stałej współpracy z największą w Polsce specjalistyczną siecią sprzedaży podłóg drewnianych – Parkett Service. Odpowiedzialny za standaryzację sprzedaży i obsługi Klienta.
Certyfikowany trener biznesu (certyfikat trenera biznesu Kontrakt OSH). Posiada 15 letnie praktyczne doświadczenie w prowadzeniu treningów umiejętności społecznych.
O obszarze jego specjalizacji znajdują się zagadnienia związane ze sprzedażą i obsługą Klienta oraz szkolenia menedżerskie. Posiada praktyczne doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu procesów dotyczących standaryzacji sprzedaży. Prowadzi projekty szkoleniowe oparte o m.in. Customer Experience Management.
W obszarze sprzedaży i obsługi Klienta, na przestrzeni dwóch ostatnich uczestniczył w projektach szkoleniowych lub/i koordynował pracę m.in. dla: Alior Bank, BGŻ BNP Paribas, Deutsche Bank, Electrolux Polska, InterCars S.A., Sun&Snow, Vaillant Group itd.