Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
tryb studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Filiberto Amati

 

Filiberto Amati

 

Profil zawodowy

Ekspert ds. innowacji, brandingu i rozwoju, dyrektor zarządzający w firmie AMATI & Associates. W 2003 roku uzyskał tytuł MBA w IESE Business School w Barcelonie. Filiberto od 20 lat działa na rynku międzynarodowym (30 projektów na terenie ponad 20 różnych krajów), przekazując know-¬how w zakresie marketingu, innowacyjności i ekspansji międzynarodowej. Autor książek: “Co-creation. Mystery Solved” i “Undersanding Open Innovation. A Primer”. Od 2007 r. Filiberto działa w branży win i wyrobów spirytusowych, pracując najpierw dla Gruppo Campari, a następnie dla ILLVA Saronno, do której dołączył jako dyrektor regionalny na Europę Środkową i Wschodnią. Poza europejskim wyzwaniem zarządzał częścią Karaibów, krajowymi i bezcłowymi rynkami Ameryki Środkowej, północnoamerykańskim rynkiem wolnocłowym, a także Kanadą i Meksykiem. Przed tym doświadczeniem był w Amsterdamie, gdzie pracował jako konsultant i wolny strzelec w Auberon - butikowym doradztwie w zakresie innowacji marketingowych.