Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Bartosz Balewski

 

Bartosz Balewski

 

Profil zawodowy

Jest strategiem i projektantem user experience z 12-letnim doświadczeniem, które zdobywał pracując dla klientów między innymi w USA, Hiszpanii i na Bliskim Wschodzie. Swoje projekty prowadzi zgodnie z założeniami metodologii Design Thinking. Posiada doświadczenie na każdym etapie procesu - od planowania badań i strategii, po projektowanie, testowanie i wdrażanie. Jego znajomość reguł UX, narzędzi oraz skutecznych metodologii pomagała mu w realizacji projektów dla takich firm jak: Deutsche Telecom, Orange, HP, Google, czy Arab National Bank. Wraz ze społecznością ekspertów Google, pomaga start-upom z całego świata projektować wyjątkowe usługi i produkty. Jego misją jest tworzenie użytecznych i innowacyjnych rozwiązań, które łączą perspektywy biznesowe z potrzebami użytkowników. Od 4 lat współprowadzi i jest liderem zespołu projektantów w warszawskiej agencji strategiczno-UX-owej TGTH.