Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Paulina Wiktorska

 

Paulina Wiktorska

 

Profil zawodowy

Od 11 lat pracuje pod własną marką C&F Interactive szkoląc, doradzając i realizując kampanie dla klientów indywidualnych i agencji.
Aktywna uczestniczka i prelegentka spotkań branżowych, takich jak Semkrk, Women In technology, Semcamp, itp. Po godzinach prowadzi gościnne wykłady na uczelniach wyższych AGH, UJ czy UEK.
Swoje 15 letnie doświadczenie zdobywała pracując dla takich marek jak Comarch, Super Pharm, Wawel, OSHEE, projektując i realizując komunikację w kanałach reklamowych Google (Google Ads i DV360).
Autorka pierwszego na polskim rynku katalogu "Adwords 360. Katalog Skutecznych Kampanii." traktującego o reklamie Google Ads, który ukazał się w 2015 roku nakładem wydawnictwa Helion.
Po godzinach publikuje artykuły branżowe na własnym blogu (semowym.com) oraz w portalach branżowych jak Marketer+, Nowy Marketing, itp.