Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
forma studiów:
studia podyplomowe realizowane:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Paweł Sala

 

Paweł Sala

 

Profil zawodowy

Od ponad 10 lat jest aktywnym ewangelizatorem mądrego wykorzystania email marketingu. Przez ten czas współpracował z wieloma markami takimi jak L’Oréal, Orange, Triada, Philips, Škoda, Neckermann, Answear, wspólnie opracowując najbardziej efektywne sposoby komunikacji z ich subskrybentami. Ich kampanie wielokrotnie były nagradzane i wyróżniane na takich konkursach jak Golden Arrow, Mixx Awards, Kreatura czy Webstar Festival.
W ciągu ostatnich lat przeprowadził setki wykładów i szkoleń poświęconych efektywnemu wykorzystaniu email marketingu, digital marketingu, optymalizacji konwersji. W swoich prezentacjach i szkoleniach skupia się przede wszystkim na praktycznych poradach i wskazówkach, które może wdrożyć większość marketerów od następnego dnia po prezentacji. Jego doświadczenie w zakresie email marketingu zawsze wspiera porządną dawką wiedzy z zakresu psychologii, socjologii i ekonomii behawioralnej.
Jest współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym FreshMaila - prawdopodobnie najbardziej popularnego narzędzia do email marketingu w Polsce. Od ponad 10 lat wspólnie z zespołem rozwija narzędzie, które sprawia, że email marketing może być uważany za najefektywniejszy kanał marketingowy, a jednocześnie jeden z najprostszych w opanowaniu.