Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna
BIO Paweł Sala

 

Paweł Sala

 

Profil zawodowy

Od ponad 10 lat jest aktywnym ewangelizatorem mądrego wykorzystania email marketingu. Przez ten czas współpracował z wieloma markami takimi jak L’Oréal, Orange, Triada, Philips, Škoda, Neckermann, Answear, wspólnie opracowując najbardziej efektywne sposoby komunikacji z ich subskrybentami. Ich kampanie wielokrotnie były nagradzane i wyróżniane na takich konkursach jak Golden Arrow, Mixx Awards, Kreatura czy Webstar Festival.
W ciągu ostatnich lat przeprowadził setki wykładów i szkoleń poświęconych efektywnemu wykorzystaniu email marketingu, digital marketingu, optymalizacji konwersji. W swoich prezentacjach i szkoleniach skupia się przede wszystkim na praktycznych poradach i wskazówkach, które może wdrożyć większość marketerów od następnego dnia po prezentacji. Jego doświadczenie w zakresie email marketingu zawsze wspiera porządną dawką wiedzy z zakresu psychologii, socjologii i ekonomii behawioralnej.
Jest współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym FreshMaila - prawdopodobnie najbardziej popularnego narzędzia do email marketingu w Polsce. Od ponad 10 lat wspólnie z zespołem rozwija narzędzie, które sprawia, że email marketing może być uważany za najefektywniejszy kanał marketingowy, a jednocześnie jeden z najprostszych w opanowaniu.