Wybierz kategorię wyszukiwania

Studia

Formularz wyszukiwania na belce: Studia

lokalizacja:
poziom studiów:
obszar tematyczny:
zajęcia realizowane:
forma zajęć:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szkolenia i kursy

Formularz wyszukiwania na belce: Szkolenia

lokalizacja:
obszar tematyczny:
forma:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Badania i projekty

Formularz wyszukiwania na belce: Badania i projekty

lokalizacja:
jednostka badawcza:
typ:
dyscyplina:
status:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Naukowcy

Formularz wyszukiwania na belce: Nasi naukowcy

lokalizacja:
dyscyplina:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Wydarzenia

Formularz wyszukiwania na belce: Wydarzenia

typ:
lokalizacja:

Kontakty

lokalizacja:
kategoria:

Jeżeli nie znalazłeś tego czego szukałeś zawsze możesz wpisać szukane słowo lub frazę poniżej

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się gdzieś ukryło na naszej stronie

Szukasz czegoś zupełnie innego? Sprawdź, może się ukryło gdzieś na naszej stronie!

Sprawdź nasze rozbudowane narządzie do wyszukiwania.

Szukaj w konkretnych kategoriach - oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Logo
BIO Robert Mackiewicz

dr

Robert Mackiewicz

Instytut Psychologii
Wydział Psychologii w Warszawie
adiunkt w Katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu

Biogram

Psycholog, pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS. Stypendysta Fundacji Fulbrighta (Princeton University, 2001).

W badaniach naukowych zajmuje się problematyką wnioskowania i racjonalności zarówno od strony teoretycznej (teoria modeli umysłowych), a także praktycznej, badając aspekty racjonalności w zachowaniu się ludzi jako konsumentów. Jest autorem publikacji naukowych z obu tych obszarów badawczych a także współautorem, wraz z Piotrem Francuzem, podręcznika do statystyki dla psychologów „Liczby nie wiedzą skąd pochodzą: przewodnik po metodologii i statystyce nie tylko dla psychologów”.

Jest członkiem Cognitive Science Society, Associaton for Consumer Research oraz Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej. W latach 2013-2018 był kierownikiem międzynarodowego projektu badawczego finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki realizowanego we współpracy z Princeton Universty, Naval Research Lab (USA) oraz Univerista Degli Studi Di Torino (Włochy). Współpracował między innymi z Stock Polska, Polkomtel sp. z.oo oraz Unilever SA.

Na Uniwersytecie SWPS, w ramach specjalności Psychologia Biznesu, prowadzi zajęcia z psychologii ekonomicznej oraz zastosowania metod statystycznych w analizie danych marketingowych.