
Profil zawodowy
Wydawca, redaktor, praktyk i trener PR oraz komunikacji w biznesie. Współtwórca i wieloletni redaktor naczelny (2002-2012) Wydawnictwa SWPS „Academica”. Za publikacje z sygnetem uczelnianej oficyny SWPS wielokrotnie nagradzany i wyróżniany m.in. Nagrodą Główną w konkursie na najlepszą książkę akademicką podczas Targów ATENA 2008 - publikacja autorstwa Sylwii Bedyńskiej i Anety Brzezickiej Statystyczny drogowskaz, czy Nagrodą Teofrasta miesięcznika „Charaktery” dla najlepszej naukowej książki psychologicznej 2009 roku - za publikację Pawła Boskiego Kulturowe ramy zachowań społecznych (koedycja z WN PWN). Wprowadził oficynę SWPS jako pierwsze wydawnictwo z uczelni niepublicznej do grona Stowarzyszenia Wydawców Szkół Wyższych.
Ukończył polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz z wyróżnieniem studia podyplomowe przy Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW i Instytucie Filozofii i Socjologii PAN. Stypendysta Centrum Prywatyzacji. Nagrodzony Złotą Odznaką PSPR za „wysoki poziom merytoryczny przedstawionej pracy dyplomowej”.
Zawodową przygodę z edytorstwem zaczynał pod okiem nestora ruchu wydawniczego Zygmunta Gebethnera w reaktywowanym na początku lat 90. wydawnictwie Gebethner i Ska. W latach 1997-99 był kierownikiem redakcji książkowej w Business Press przy wydawanym wtedy czołowym miesięczniku dla przedsiębiorców „Businessman Magazine”. W latach 1999-2002 konsultant i dyrektor jednej z warszawskich agencji PR (pracował m.in. na rzecz takich klientów, jak Johnson & Johnson, Marks & Spencer, Sokołów SA, Synoptic, Główny Urząd Ceł, Nepentes). W tym czasie zaczyna być również aktywny jako trener w obszarze komunikacji marketingowej. Od roku 2000 związany z SWPS - początkowo jako wykładowca i trener public relations, a od 2002 roku także jako szef wydawnictwa i konsultant działu marketingu ds. PR. Wieloletni wykładowca i trener z dziedziny komunikacji, tak dla klientów biznesowych (Centrum Szkolenia Polskiego Radia, Totalizator Sportowy, ZG OHP), jak i w obszarze akademickim (SWPS, 2000-2007 oraz w Akademii Humanistycznej im. A Gieysztora w Pułtusku, 2002-2008).
Jako edytor na swoim koncie ma również wiele pionierskich na polskim rynku publikacji z obszaru marketingu i przedsiębiorczości m.in. Marketing Philipa Kotlera (1. wyd. polskie, 1994) czy tytuły z kanonu zarządzania takich autorów, jak Charles Handy Wiek przezwyciężonego rozumu, Max de Pree Przywództwo jest sztuką, Gary Hamel i C.K. Prahald Przewaga konkurencyjna jutra, Don Tapscot Gospodarka cyfrowa czy seria publikacji Fundacji Druckera dotycząca przywództwa i organizacji przyszłości. Miał też wyjątkową radość być pierwszym polskim wydawcą, który przybliżył rodzimemu czytelnikowi książki z postacią Dilberta (Zasada Dilberta, Przyszłość wg Dilberta).
Na Uniwersytecie SWPS odpowiada za realizację polityki wydawniczej uczelni, działalność uniwersyteckiej oficyny, pomoc i doradztwo w dziedzinie publikacji dla pracowników naukowo-dydaktycznych oraz współpracę z zewnętrznymi wydawcami książki naukowej i akademickiej.